Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nie działające ogrzewanie podłogowe

mr_m 04 Dec 2012 21:50 3414 14
Bosch
    mr_m
    Level 10  
    Witam w dniu dzisiejszym postanowiłem uruchomić piec na eko-groszek. Latem wodę grzałem na drewno. W związku z zimą postanowiłem przejść na węgiel i włączyć ogrzewanie podłogowe wraz z kaloryferami.
    Kaloryfery mam gorące natomiast podłogówka zimna. Pompa od podłogówki jest strasznie gorąca i nic za nią nie idzie rura jest lodowata. Teraz mam wtyczkę wyciągniętą z gniazdka ponieważ boję się że może ulec awarii. Jakby ta pompa blokowała przepływ? Czy to możliwe, aby uległa awarii? Jest to moja pierwsza zima w nowym domu więc nie znam się jeszcze na tym. W styczniu podłogówka już pracowała wraz z kaloryferami gdy jeszcze nie mieszkaliśmy. Pompa jest marki Keller tak samo jak piec 25KW.
    Pompę odpowietrzyłem. Wodę uzupełniłem.Początkowo temperaturę pieca nastawiłem na 45. Zmieniłem teraz na 55 czekam aż urośnie i ponownie włożę wtyczkę do prądu od pompy podłogowej. Próbuje tego co mi tylko przyjdzie na myśl. Poniżej zdjęcie tego jak zbudowany jest system grzewczy być może się komuś przyda, w celu udzielenia mi rady. Nie działające ogrzewanie podłogowe
  • Bosch
    bezum1
    Level 23  
    Masz chyba zablokowaną pompę , odkręć odpowietrznik na osi silnika powinno być nacięcie , spróbuj śrubokrętem przekręcić oś , jeżeli oś zacznie się obracać zakręć odpowietrznik i podłącz pompę do zasilania , powinna wystartować. Jeżeli dalej pompa nie pracuje to jest najprawdopodobniej uszkodzona.
    mr_m
    Level 10  
    Odkręciłem odpowietrznik poleciało troszkę wody i nadal nic. pompa robi się gorąca a woda w podłogówce jak jest zimna tak jest ;/
    cirrostrato
    Level 37  
    bezum1 wrote: