Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

volvo s60 d5 - rano nie odpala,wymieniony filtr paliwa,świece żarowe

06 Gru 2012 10:11 5001 12
  • Poziom 9  
    Witam,niedawno zakupiłem volvo s60 2003r w stanie bdb,przebieg 160tyś,jak zrobiło sie troche chłodniej to ciężej zapalał,przy minusowej temperaturze nie odpala wogóle,zmienione wszystkie filtry oleje,świece żarowe,prosze o pomoc,może ktoś już miał taki przypadek.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 29  
    Przy odpalaniu pojawia się jakiś dym z rury?
    Świece nowe ale czy dostają zasilanie?
  • Poziom 9  
    na świecach zasilanie jest,może swiece to jakieś podróby i słabo grzeją,może kupić orginalne ngk?dym z rury sie nie pojawia,dzis rano przy -14 musiałem zapalić za pomocą samostartu,może pompka paliwowa słabo daje?nie mam pojecia co można jeszcze zrobić.
  • Poziom 29  
    Zapowietrzony układ.
    Siadł wtrysk.
    Zdejmij wężyki przelewowe z wtrysków i niech ktoś zakręci rozrusznikiem i patrz z którego leci paliwo.
    Jak leci to wtrysk do regeneracji.
  • Poziom 9  
    problem jest tylko z rana,po pierwszym odpaleniu chodzi wzorowo i pózniej juz dobrze odpala,moze być zabity smok w baku,może schodzi przez noc paliwo i zapowietrza się?Jak mozna by to najlepiej sprawdzić?
  • Poziom 29  
    Masz pompkę zasilającą w baku.
    Przed odpaleniem przekręć stacyjkę i czekaj aż pompka pod pompuje paliwo, zrób tak kilka razy i dopiero zapalaj.
  • Poziom 2  
    rusinp rozwiazales problem, mam te same objawy czym zimniej tym auto nie pali... swiece ok itp.
  • Poziom 26  
    Zrób test przelewowy wtryskiwaczy i pomiar kompresji. I tak jak kolega Pisał,pompa w baku do sprawdzenia
  • Poziom 26  
    Ależ ma, nawet tydzień temu wymienialem taka w s60 z podobnego roku. Pompa miesza paliwo między komorami i część pcha na pompę zasilająca. Jak padnie pojawia się problem z odpalaniem jak jest mało Paliwa. Po przekreceniu kluczyka chodzi dość długo bo z 30sekund.
  • Poziom 43  
    lukasz12345678910 napisał:
    Pompa miesza paliwo między komorami

    Prawda.
    lukasz12345678910 napisał:
    Jak padnie pojawia się problem z odpalaniem jak jest mało Paliwa. Po przekreceniu kluczyka chodzi dość długo bo z 30sekund.

    Prawda.
    Ale ta pompa tylko pompuje z lewej do prawej komory nie ma nic do odpalania.

    Jest to układ podciśnieniowy, jak zapowietrzysz to kręcisz ok 30 sekund aż pompa zassie ON i odpala.
  • Poziom 26  
    Nie do końca się zgodzę. Po wykreceniu filtra i włączeniu zapłonu, paliwo wylewalo się z obudowy. Jest dość przekombinowany ten układ rurek w baku, ale cześć paliwa tloczona jest w pompę wstępną. Oczywiście po awarii tej pompy auto normalnie jeździ. Były też drugie wersję tych pomp gdzie pompa elektryczna pchala bezpośrednio w silnik, a mieszanie między komorami było realizowane powrotem paliwa.
  • Poziom 35  
    Sprawdź jakim napięciem (wg producenta auta) zasilane są świece żarowe w Twoim aucie a jakim świece, które zakupiłeś i zamontowałeś. Świece żarowe (mimo, iż są podobne w budowie) produkowane są do różnych silników i na różne napięcia.