Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hyundai Tucson - Zimne powitrze w kabinie nie grzeje

estor 07 Gru 2012 18:09 11589 22
  • #1 07 Gru 2012 18:09
    estor
    Poziom 14  

Witam żona ma Hyundaia Tucosna 2.0 Benzyna , zrobiła sie zima , i okazuje się ze jak jadę po 5-10 min i gdy temp. silnika jest w pozycji na połowie skali czyli 90C. Temperatura nawiewu mimo ustawienia 30C jest ledwo odczuwalna dodatnia ale jak stanę leci słabo cieple powietrze . Płynu jest dość. Tylko że jedna rura od chłodnicy jest gorąca( góra ) a ta dolna jest zima, jedna cześć chłodnicy gorąca druga część zima, płyn też zimy .Co może być przyczyną czy walnięty termostat ? Czy moge próbowac coś zrobić jestem umówiony do mechanika dopiero na wtorek Z góry dzięki za pomoc.

4 22
  • #2 07 Gru 2012 18:20
    QamileQ
    Poziom 13  

Awaria termostatu zazwyczaj powoduje niedogrzanie silnika (nie osiąga temperatury roboczej albo robi to bardzo długo). Ilość płynu chłodniczego utrzymuje się na stałym poziomie?

1
  • #3 07 Gru 2012 18:27
    estor
    Poziom 14  

nie wiem auto mam od 3 miesięcy. Nie dolewałem . Wskaźnik tem pokazuje 90C wiec silnik jest dogrzany , czy dolna rura powinna być zimna ?
    Wina termostatu czy nagrzewnicy

2
  • #4 07 Gru 2012 18:37
    QamileQ
    Poziom 13  

Jeżeli nie grzeje to raczej nagrzewnica. A wentylator pracuje?

1
  • #5 07 Gru 2012 18:51
    estor
    Poziom 14  

Tak jest klimatronik. Wentylator pracuje w pełnym zakresie.

2
  • #6 07 Gru 2012 18:58
    autoas
    Poziom 42  

To jednak poczekaj do wtorku...chyba że potrafisz sprawdzić czy masz pełny obieg płynu przez nagrzewnicę...

4
  • #7 07 Gru 2012 18:59
    estor
    Poziom 14  

Ale jak myślcie to może być problem czy to raczej zdarzająca się z tych drobnych usterka ?

0
  • #8 07 Gru 2012 19:10
    autoas
    Poziom 42