Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

IGNIS AWV 513-500 - Nie ruszą bębna podczas prania.

08 Gru 2012 15:00 2445 11
  • Poziom 8  
    Witam wszystkich i każdego z osobna.

Dostałem w spadku od babci pralkę IGNIS awv 513-500. Wszystko było ok, prała jak należy nic nie ciekło.

Kilka dni temu przestała działać. Po ustawieniu dowolnego programu prania, pobiera wodę i gdy powinien nastąpić moment ruchu bębna silnik tylko buczy i lekko rusza bębnem ale nie kręci, jakby nie miał siły. Po ruszeniu koła z tyłu kręci bębnem normalnie. Sprawdzone na wszystkich programach z podobnymi skutkami. Wodę pobiera i wypuszcza normalnie. Jedyny program na którym działa normalnie to wirowanie. Na pozostałych silnik buczy i nie ma siły ruszyć bębnem. W naprawach pralek jestem zielony dlatego zgłaszam się do was. Chcę zaczerpnąć informacji zanim wezwę jakiegos magika od pralek.

P.S. Może ktos zna jakiegos dobrego specjalistę od pralek z Legnicy lub okolic?

Damian
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    Pasek naprężony. Zdjąłem i założyłem jeszcze raz ale dalej nie pomaga.
  • Pomocny post
    Specjalista AGD
    Kondensator rozruchowy.
  • Poziom 8  
    Całkiem możliwe że to to. Właśnie czytam podobny temat i tam przyczyną jest kondensator rozruchowy właśnie. Dam radę to sam wymienić? I jak do tego dojść od spodu pralki czy od tylu? :D
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post

Specjalista AGD
    Kamil1E napisał:
    Bardziej od spodu pralki :|

Nie wprowadzaj nikogo w błąd, jak sam nie wiesz.
    Kondensator jest dostępny po zdjęciu górnego blatu pralki po prawej stronie w okolicy przewodu zasilającego.
  • Poziom 8  
    Mógłby ktoś z was wstawić zdjęcie tego kondensatora który mam wymontować?:D
    Najgorsze jest to że nie mam jak sprawdzić czy zepsuty czy nie. Jak urochomie pralke bez niego to cos zepsuje?:D

• Specjalista AGD