Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Focus MK II 2.0 tdci - Centralny zamek

08 Gru 2012 20:53 5613 11
  • Poziom 9  
    Witam, i proszę o pomoc posiadam auto jak w tytule wszystko było oki do czasu chodzi o centralny zamek na tablicy auto pokazuje otwarte drzwi pasażera pomimo że są zamknięte a co za tym idzie nie mogę auta zamknąć z pilota wciskam przycisk idzie sygnał do zamknięcia ale zaraz automatycznie otwiera gdyż auto widzi że drzwi są otwarte usterka nastąpiła po pierwszych przymrozkach auto mogę zamknąć od środka ale zostaje bagażnik sterowany elektrycznie i zamykany razem z drzwiami których nie mogę zamknąć proszę o pomoc gdzie może leżeć przyczyna jak to rozwiązać
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    kurcze nie obraź się ale nie mam pojęcia o czym do mnie piszesz wiem jedno że auto stoi własnie z otwartym bagażnikiem pod blokiem i chyba jedynym awaryjnym sposobem jego zamknięcia co mi przychodzi do głowy to go zaryglować ręczenie od środka i zdjąć klemę z akumulatora ale to nie o to chodzi a może coś z czujnikiem krańcowym jest nie tak? czy mi się tylko wydaje
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    ok rozumiem ale co według Ciebie może być nie tak
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    no tak tez myślałem że to będzie to czyli radzisz żeby samemu nie grzebać gdzieś ktoś pisał że może się przywieszać może coś przymarzło ?
  • Poziom 9  
    może ktoś podrzuci linka jak rozebrać prawe drzwi sądzę że jest to jakaś usterka mechaniczna czujnika zamknięcia drzwi a nie elektryczna bo jak godzinę później poszedłem sprawdzić to udało mi się go zamknąć i otworzyć pilotem ale przyszło mi do głowy otworzyć drzwi i jak już nimi trzasnąłem to od nowa Polska Ludowa :cry:
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    witam podrzuci ktoś oznaczenia w kostce od centralnego zamka na którym z pinów jest czujnik krańcowy abym mógł to prześwietlić czy pomierzyć

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Piotr_ek_79 napisał:
    podrzuci ktoś oznaczenia w kostce

    Wystarczy użyć [szukaj].
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1851604.html
    Właśnie mam teraz taki złom na warsztacie i powodem wszystkich usterek zamka są zaśniedziałe styki w złączach drzwi i wewnątrz "kasety" zamka.
  • Poziom 9  
    Witam, wszystkich zainteresowanych moim przypadkiem więc tak u mnie skończyło się na tym że kupiłem ze szrotu używany kompletny centralny zamek za 65zł wymieniłem i jest oki mało co bym nie rozwalił szyby przy wyjmowaniu mechanizmu podnoszenia ale na przyszłość wiem że szeroka taśma malarska to dobry wynalazek tak na marginesie wymiana mi zajęła 1,5h jak na żółtodzioba ale sądzę że z drugimi drzwiami zajęło by mi to 0,5h :) nie wiem czy wspominałem jeszcze o tylnej szybie od strony kierowcy że nie chciała się podnosić z głównego panelu sterowania i też kupiłem drugi za 60zł :) wymiana mi zajęła 10min po doświadczeniach z wymianą prawego centralnego zamka i też jest oki:) tak więc ja się zmieściłem w kosztach z przesyłkami około 150zł :)
    Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych moim tematem