Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW E36 318i - Nagle zgasł i nie chciał odpalić

08 Gru 2012 23:43 7929 13
  • Poziom 8  
    BMW E36 318i - Nagle zgasł i nie chciał odpalić Witam po przejechaniu około 1 kilometra auto zaczeło wariować, jechałem na czwartym biegu w pewnym momencie podczas dodawania gazu Nagle zaczą sie dławić i szarpać. Zredukowałem do trzeciego biegu ale dalej to samo i po chwili zgasł. Pierwsze co pomyslalem że zabrakło paliwa ale mialem jeszcze pół baku, dodatkowo dolałem pare litrów z karnistra, dla pewności. Auto kręci ale nie odpala. Następnego dnia przy próbie odpalenia PRAWIE odpalił, za drugim podejsciem już tylko było słychac rozrusznik jak sie kręci. Po przekręceniu stacyjki na 2 pozycje słychać pyknięcie czyli pompa raczej działa. Wykręcilem świece, trzy wilgotne jedna sucha lecz wszystkie czarne stan jak na foto, w pn kupie nowe świece, czy to moze byc wina świec czy czegoś innego? Prosze o POMOC

    CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ TAKIEGO ZACHOWANIA?
  • Poziom 12  
    zobacz czy paliwo na listwe podaje
  • Poziom 8  
    Szczerze za bardzo się na tym nie znam możesz podpowiedzieć gdzie znajde tą listwe
  • Poziom 12  
    tam gdzie wtryski paliwa na 99% padla pompa
  • Poziom 8  
    ile może kosztowac taka pompa?
  • Poziom 24  
    Skoro się nie znasz to daj do osoby posiadającej odpowiednie kompetencje, szkoda auta, Twojego czasu i pieniędzy.
  • Poziom 8  
    Dlatego pytam na forum ponieważ Sam chce sie nauczyć, jak bym chciał oddać do mechanika to bym nie prosił o pomoc :D Ciekawi mnie to więc postanowiłem że zrobie to bez mechanika
  • Poziom 11  
    objawy podczas jazdy takie jak by padła pompa, po przekreceniu stacyjki na zapłon powinno być słychać przez chwile ok.2-3 sekund prace pompy a nie tylko pyknięcie, z drugiej strony czasami (żadziej się to zdarza) pompa działa tylko podczas krecenia rozrusznikiem, sprawdz bezpieczniki może zbrakło prądu dla pompy, tak jak wspominał kolega "mate91stg" sprawdz czy podaje paliwo na listwe (od strony kolektora ssącego podłużny element w którym siedzą 4 wtryskiwacze podłączone wtyczkami do wiązki elektrycznej) nie wiem jak można to jeszcze opisać ;)
  • Poziom 8  
    Już rozumiem jutro sprawdze i dam odpowiedź czy jest czy niema
  • Poziom 12  
    andi3w140 napisał:
    objawy podczas jazdy takie jak by padła pompa, po przekreceniu stacyjki na zapłon powinno być słychać przez chwile ok.2-3 sekund prace pompy a nie tylko pyknięcie, z drugiej strony czasami (żadziej się to zdarza) pompa działa tylko podczas krecenia rozrusznikiem, sprawdz bezpieczniki może zbrakło prądu dla pompy, tak jak wspominał kolega "mate91stg" sprawdz czy podaje paliwo na listwe (od strony kolektora ssącego podłużny element w którym siedzą 4 wtryskiwacze podłączone wtyczkami do wiązki elektrycznej) nie wiem jak można to jeszcze opisać ;)
    pomylka jak alfa156-1985
  • Poziom 27  
    Zrób prościej posadź kogoś za kierownicę niech próbuje odpalać a ty siknij placka w kolektor jak zapali na chwilkę to już wiesz ze nie masz paliwa. Możesz wtedy sprawdzać zasilanie na pompę i filtr paliwa.
  • Poziom 10  
    witam w celu sprawdzenia pompki o ile jestes pewny ze to e36 to podnies tylne siedzisko mocniej pociągnij od przodu zobaczysz 2 wyciecia po jednej i drugiej stronie ciebie interesuje to za pasażerem w europejskim aucie podnies to wygłuszenie bedzie dekielek przykrecany na 4 wkręty na gwiazdkowy wkrętak odkręc dekeilek podspodem bedziesz miał pokrywe do pompki paliwa i wtyczke we wtyczce bedą 4 przewody 2 grube i 2 cienki ciebie interesują te grube nadetnij izolacje i zobacz ontrolką czy dochodzi tam prąd podczas krecenia rozrusznikiem jak nie dochodzi w daj oddzielny przewód z plusem np z aukmilatora jak auto odpali to na 100% wiesz ze pompka dobra jak nie odpali to pompka do wyjecia wtedy bierzesz duży płaski wkrętak-płaskownik nie ostry i młotek stukasz w nakretkę palstikowa tam jest zwykły prawy gwint i odkrecasz to wyciagasz pompkę wraz z pływakiem nie polecam montowac uzywki zwykle padaja za 2 lub 3 dni nieraz pojezdza miesiac montowałem tego juz z 20 szt chłopakom ale to oni sie upierali ja proponuje kupic nowy zamiennik obojetne do jakiego auta moze byc i od fiata kazda nowa pompka ma filterek i + i - na zasilanie mosi miec 3bary lub wiecej zakładasz ja i mocujesz podpinasz zasilanie i cieszysz sie autkiem sprawnym ale moze byc jeszcze co inego popsute dlatego sprawdz to to jest najprostrzy sposób jak bys miał manometr to proponuje podpią go przy listwe i zobaczyc czy daje ok 3 bar jesli mnie to pompka tez do wymiany po spuszczeniu cisnienia nieraz musisz zap[łon właczyc 2 -3 razy zeby nabiło 3 bary...powodzenia
  • Poziom 8  
    PROBLEM ROZWIĄZANY PRZYCZYNĄ BYŁA POMPA PALIWA.

    Kupiłem nową wymieniłem i autko chodzi nawet lepiej niż wcześniej Temat uważam za zamknięty