Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Choinka elektroniczna projekt - wydruk rzutu płaskiego

PinkusKK 10 Gru 2012 00:52 2244 2
  • #1 10 Gru 2012 00:52
    PinkusKK
    Poziom 6  

Witam,
    mam do was wielką prośbę wiem, że będzie ona trochę nie typowa.
    Robię choinkę elektroniczną dla dziadka i babci na święta :)
    Jestem uczniem technikum więc jeszcze nie wszystko ogarniam od strony technicznej a już tym bardziej wizualnej :D
    Otóż ma to być płaszcz dla tejże choinki, mam już przygotowaną (z gazety Praktyczny Elektronik ) formę podstawową i chciałbym ją trochę urozmaicić żeby bardziej zjawiskowo wyglądała. Żeby wam już przybliżyć o co mniej więcej chodzi z tej mojej gadaniny wrzucam wam skan tej formy i przykładu jak sama choinka wygląda mniej więcej bez płaszczu i w nim.
    Choinka elektroniczna projekt - wydruk rzutu płaskiego Choinka elektroniczna projekt - wydruk rzutu płaskiego
    I tu moja wielka prośba do kogoś kto miałby czas, chęci, umiejętności i ochotę mi pomóc, próbowałem sam w Photoshopie nanieść jakiś wzór choinki (czyli gałęzi lub tym coś podobnego drzewiastego, bombek, łańcuchów , ogólnego wyglądu itp.) niestety efekt wyszedł dość marny, nie wiem jak to nanosić żeby efekt po wydrukowaniu ( no właśnie projekt może być dość skomplikowany i kolorowy, drukuję na kolorowej drukarce na twardym papierze coś na wzór bloku technicznego ) był taki, że po zagięciu i nałożeniu wyglądało to jak choinka :D
    Moja prośba o zrobienie takiego projektu, lub wrzucenie projektu już wykonanego do zaadoptowania, bądź też porady jak to zrobić i jakiejkolwiek innej pomocy która pomogła by mi w wykonaniu takiego czegoś, ponieważ święta tuż tuż :D
    Z góry wielkie dziękuję za zainteresowanie się tematem i jakąkolwiek pomoc !
    Pozdrawiam

P.S. Mam nadzieję, że temat dobrze umieściłem :)

0 2
  • Pomocny post
    #2 10 Gru 2012 13:04
    anmedia