Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf III 92r strasznie sie grzeje

sagem17 10 Gru 2012 23:27 5403 7
  • #1 10 Gru 2012 23:27
    sagem17
    Poziom 1  

    Witam mam golfa III 92r.1,8 z gazem.Mam problem,zaprowadziłem samochód na wymianę termostatu i innych takich drobnostek po wymianie termostatu samochód zaczął się grzać,wymieniłem termostat bo na starym termostacie temperatura nie dochodziła nawet do 70 stopni.Termostat nowy był sprawdzany i jest dobry,wymieniona też była uszczelka pod głowicą i splanowana była głowica,też sprawdziliśmy pompę wody,wiatrak normalnie załącza się po przekroczeniu 90 stopni samochód już nie grzał w środku a temperatura dalej szła w górę,poziom płynu tez był dobry czekam na wasze opinie bo już nie wiem sam co jest że się tak grzeje.

    Dodano po 37 [minuty]:

    .

    -1 7
  • #2 11 Gru 2012 11:22
    rossini
    Poziom 13  

    Witam
    Jeśli złapie Ci wysoką temperaturą, sprawdź węże, górny i dolny powinny mieć taką samą temperaturę wtedy wykluczysz termostat, chociaż to pewnie wiesz. A jeśli są tej samej temperatury zmień korek z zbiorniczku wyrównawczym, miałem kiedyś taki problem w seacie, próbowałem wszystkiego i okazało się, że wina korka, po wymianie wszystko się uspokoiło.
    Pozdrawiam

    1
  • #3 11 Gru 2012 11:40
    pikontd
    Poziom 8  

    Możesz popatrzeć po odkręceniu korka od zbiorniczka wyrównawczego czy płyn krąży w układzie czy wraca z powrotem do zbiorniczka, być może układ niedrożny

    1
  • #5 14 Gru 2012 21:27
    Hubert997
    Poziom 13  

    Układ jest w 100% odpowietrzony?

    0
  • #6 15 Gru 2012 10:06
    pikontd
    Poziom 8  

    sprawdź czy nie ma "kluchów" w oleju

    1
  • #7 23 Gru 2012 18:59
    lukasz506
    Poziom 19  

    sprawdź drożność tego cienkiego wężyka od zbiorniczka wyrownawczego, mogł potraktować silikonem jak składał Ci i moglo go zatkać

    1
  • #8 23 Gru 2012 20:50
    wiesiu8888
    Poziom 10  

    lukasz506 napisał:
    sprawdź drożność tego cienkiego wężyka od zbiorniczka wyrownawczego, mogł potraktować silikonem jak składał Ci i moglo go zatkać


    zgadza się :)

    więc tak grzeje się sprawdzić; termostat, korek zbiorniczka najlepiej pożyczyć miałem taki przypadek że mechanik wymienił upg ,nie pomogło kazał kupić głowicę bo pewnie pęknięta i zalać olejem z diesela i pieprzył takie bzdury aż passacik przyszedł do mnie.Objaw grzanie i wywalanie płynu,więc wymieniłem uszczelkę kóra była zakładana na tawot:) więc miałem pewność że będzie w pożo niestety dalej płyn wyrzucało. Klient miał pretensje że spaprałem robotę,mówię chwila podmieniłem korki od zbiorniczka miałem jeden w zapasie:) i było git majonez:)
    Proponuje wykręcić świece i po kolei świecić latarką jeżeli któryś tłok będzie czysty jak nowy znaczy mechanik spaprał.

    Dodano po 7 [minuty]:

    Hubert997 napisał:
    Układ jest w 100% odpowietrzony?


    Być może i ktoś odpowietrza układ w vw z 92r ja osobiście kilkanaście razy rozbierałem w drobny mak silniki vw,po złożeniu zalewałem płynem po otwarciu termostatu dolewałem i nigdy nie było konieczności odpowietrzania:)
    Tu obstawiam uszczelkę pod głowicą.założoną przez pana Mietka i dociśniętą zwykłym kluczem nasadowym a może nawet wysmarowaną tawotem.Jest jeszcze opcja nie szczelnego układu.

    0