Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

PYTANIE O DOBÓR GŁOŚNIKÓW do 1000zł.

editors 11 Dec 2012 12:55 1170 9
    editors
    Level 2  
    Na wstępie proszę o wyrozumiałość gdyż nie jestem ekspertem jeśli chodzi o nagłośnienie.
    Dobrze posiadam power mikser pmp1000 i chce do tego dokupić jakieś fajne głośniki. Kwota jaką dysponuje to 1000 zł.
    Do czego będę tego używał. Chcę podpiąć wokal, gitary i perkusje gdyż gram ze znajomymi rockową muzykę, a także od czasu do czasu posłuchać muzyki z płyty czy kompa.
    Głównie sprzęt będzie nagłaśniał pokój, którego wymiary to 5m. X 10m.
    Ewentualnie z biegiem czasu może jakiś niewielki koncert.
    Proszę o pomoc bo jestem zielony w tym temacie.
    Przeglądałem trochę fora gdzie ludzie mieli podobny problem do mojego i często są wspominane głośniki altus 300. ale tyle się na ich temat naczytałem, że nie wiem czy w końcu są godne polecenia czy nie.jedni mówią tak inni, ze to lipa. Jak patrzyłem na allegro można już kupić takie głośniki używane za 1000zł.
    kakano96pl
    Level 12  
    Głośniki do budowy kolumn czy gotowe kolumny bo twój post jest dla mnie trochę nie zrozumiały ?
    DjMapet
    Level 43  
    Altusy - owszem, do słuchania muzyki w domu będą ok., jednak zupełnie się nie nadają do zastosowań estradowych a do nagłośnienia zespołu potrzebne są właśnie kolumny estradowe.
    Jak już się znalazłeś na tym forum, to musisz się przyzwyczaić do odróżniania sprzętu estradowego od domowego.

Kolumny np. te Elestry; http://allegro.pl/dwie-kolumny-estradowe-elestra-400w-super-stan-i2859036564.html Lub Solton; http://allegro.pl/solton-pa215-i2828318750.html

Pozdrawiam.
    editors
    Level 2