Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pianino cyfrowe + EMU0204

11 Gru 2012 22:10 3003 14
  • Poziom 8  
    Witam, nie znalazłem podobnego tematu na forum, więc tworzę nowy, jeśli jednak istnieje podobny, to przepraszam z góry.

Jestem amatorem-pianistą, nagrywam swoje utwory i wrzucam na youtube. Ostatnio zacząłem się więcej w to 'bawić' i dlatego postanowiłem zainwestować w kartę dźwiękową, ponieważ jakość wcześniejszych nagrań, nie do końca mnie satysfakcjonowała (wcześniej nagrywałem przez wejście liniowe w karcie ZINTEGROWANEJ komputera, a więc trzaski, szumy i inne dziwne rzeczy). I stało się - godzinę temu przyszła paczka ze świeżutką kartą na USB "EMU0204", nie był to 'strzał w ciemno', byłem wcześniej w sklepie muzycznym i polecono mi ją i zapewniono mnie, że jest to porządna, nawet studyjna karta i na pewno będę zadowolony z jakości nagrań.

No więc zainstalowałem sterowniki, podpinam pianino pod wejście "R - Hi-Z / Line (inputs)" kablem JACK-JACK jak na obrazku:
    http://www.sonarscope.hr/ducan/images/EMU0204USB.jpg

Gałka "R - Hi-Z / Line" mniej więcej ustawiona na drugiej kresce, byle nie świeciła się czerwona lampka podczas nagrywania, głośność pianina jest ustawiona na nieco niżej od MAX, "Direct monitor" na karcie ustawione na STEREO, ustawienia w Audacity tak jak na obrazku poniżej:
    http://postimage.org/image/gah6p3243/

Dźwięk nagrany i...... jestem przerażony, bo jest gorzej niż wcześniej. Nagrałem fragmenty tego samego utworu na nowej karcie oraz zintegrowanej, by można było usłyszeć różnice. Linki poniżej:

Karta zintegrowana:
    http://www38.zippyshare.com/v/22441999/file.html

Karta EMU0204 USB:
    http://www45.zippyshare.com/v/72809527/file.html