Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

EPC3925 i WRT54GS - oba urządzenia nie chcą współpracować

12 Gru 2012 18:39 1848 12
  • Poziom 12  
    Witam, posiadam internet w UPC. Dzisiaj przyszedł monter i wymienił modem na Cisco EPC3925, po połączeniu modemu z komputerem przez kabel wszystko dobrze działa. Po podpięciu modemu do routera nic nie działa. Na modemie świeci się pomarańczowa dioda a jeśli zamiast routera podpinam komputer świeci się zielona. Resetowałem modem, router, przywracałem ustawienia fabryczne nic. Wyczytałem na jakimś forum że UPC blokuje mostowanie (wifi również jest zablokowane).
    Nie znam się zbytnio na tego typu rzeczach więc stąd moje pytanie, czy mam szansę na połączenie tego modemu z routerem czy mogę już zapomnieć o wifi?
  • Poziom 43  
    Oczywiście, że masz - kwestia tylko poprawnej konfiguracji.
    Jaka przepustowość łącza??
  • Poziom 12  
    Tylko jak to zrobic? :)
    Lacze to 150Mb/s
  • Poziom 43  
    Uuu :) ten router wyciągnie max 30Mb/s - zapewne sklonowanie MAC karty sieciowej PC rozwiąże sprawę - jeśli modem jest w bridgu
  • Poziom 12  
    Serio? Nawet po kablu? :(
    No właśnie klonowanie nie pomaga, przy poprzednim modemie właśnie wystarczyło to zrobić i wszystko śmigało a tu niestety nie...
  • Poziom 43  
    Nawet po kablu - router ma za słaby procek by taki ruch NAT-ować.
    Podepnij Kompa pod UPC i pokaż ipconfig /all
    Jaka wersja prętowa tego WRT ??
  • Poziom 12  
    Jest to WRT54GS V5, wersja firmware: v1.52.8 build 001 EPC3925 i WRT54GS - oba urządzenia nie chcą współpracować
  • Poziom 43  
    Zmień IP routera na 192.168.100.1 bo masz konflikt podsieci LAN-WAN - jeśli to co pokazujesz to konfig bezpośrednio z routera UPC.
  • Poziom 12  
    Przy próbie zmiany wyskakuje komunikat:
    "Invalid LAN IP Address 192.168.100.1"