Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen C1 - Kontrolka Stop. Nie można uruchomić silnika

13 Gru 2012 14:08 8826 5
  • Poziom 11  
    Citroen C1 - Kontrolka Stop. Nie można uruchomić silnika Citroen C1 - Kontrolka Stop. Nie można uruchomić silnika Witam Forumowiczów.

    Po próbie ponownego uruchomienia silnika w aucie marki citroen C1 1.0 benzyna zapaliła się kontrolka stop na desce rozdzielczej. Niestety od tamtej pory auto nie działa. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik uruchamia się. Auto sprawdzone urządzeniem diagnostycznym multi-diag. Nie znaleziono żadnych błędów.
    Iskra jest. Nie ma prądu na pompie paliwa.
    Dołączam schematy z których korzystam. omijając główny przekaźnik Efi (K46) na schemacie) i podając 12v na pin 119 prąd idzie na sterownik na wtryskiwacze i do przekaźnika pompy paliwa. Po takim zabiegu można uruchomić auto. Podając masę na pin 94 słychać jak przekaźnik pompy paliwa się załącza. Niestety podając masę na przewód z pinu 21 sterownika nie słychać przekaźnika głównego. Gdy podaję masę na przewód przy skrzynce z z w.w przekaźnikiem głównym słyszę jak działa. Kolor kabla wychodzący ze skrzynki to czerwono szary, zaś kolor na sterowniku to szary. Ze schematu wynika, że przewód biegnie bezpośrednio ze skrzynki do sterownika tak więc nie wiem skąd ta różnica w kolorach.
    Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. Pozdrawiam
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 18  
    Do sprawdzenia instalacja ECU - skrzynka bezpiecznikó.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 42  
    Przerwa/ niekontak pomiędzy pinem 21 ECU a skrzynką z przekaźnikami , a konkretnie wtyczka E pin.2.
  • Poziom 11  
    Citroen C1 - Kontrolka Stop. Nie można uruchomić silnika Citroen C1 - Kontrolka Stop. Nie można uruchomić silnika Citroen C1 - Kontrolka Stop. Nie można uruchomić silnika Do tego doszedłem. Po przekręceniu zapłonu na pinie 21 sterownika pojawia się sygnał. Niestety nie dociera do przekaźnika. Dziwi mnie ta różnica kolorów. Czy ktoś posiada inne schematy bo z tego co mam ja nie widać aby przewody miały jeszcze gdzieś inne połączenie. Dorzucam Schematy z Toytoy Aygo. U mnie wygląda to na jakiś mix gdyż do skrzynki z przekaźnikami dochodzi przewód czerwono szary kostka 1c (Aygo) lecz jeżeli chodzi o wyjście z ecu to jest to pin 21 a nie 66 jak jest to zaznaczone na schemacie z aygo. Tak jak pisałem wcześniej po podaniu masy na przewód ósmy z kostki 1c można uruchomić silnik.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Wyjście na pinie 94 steruje przekaźnikiem pompy paliwa zas wyjście na pinie 21 ecu steruje przekaźnikiem głównym.