Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Creative inspire T6100 potencjometr B50K

Elderson 13 Gru 2012 23:25 7125 11
  • #1 13 Gru 2012 23:25
    Elderson
    Poziom 6  

Witam serdecznie!

Jest kilka tematów na forum, które bezpośrednio wspominają o moim problemie - nie do końca jednak znajduję w nich rozwiązanie tak więc proszę o pomoc.

Problem mam z Creative inspire t6100 a konkretniej z potencjometrem. Skoki głośności przy odtwarzaniu jakiegokolwiek dźwięku. Upierdliwe.

Przeczytałem, iż pomaga wywiercenie (wytopienie) dziurek/dziurki w potencjometrze. Czy był to żart czy poważna rada? Jestem laikiem dlatego też ciężko mi rozróżnić branżowy dowcip od wskazówki... :)

Zdjęcie z tamtego tematu:

Creative inspire T6100 potencjometr B50K

Potencjometr ma naklejkę z B50K - podejrzewam, że to jego numer?
    Jeśli powyższe zawiedzie - gdzie w Warszawie polecilibyście wymianę takiego potencjometru? Ile mogło by to kosztować? Może ktoś z Was jest z Warszawy i nie pogardził by groszem bądź piwkiem lub dwoma ewentualnie trzema? :)

Pozdrawiam serdecznie,

Kamil W.

0 11
  • #2 13 Gru 2012 23:42
    korrus666
    Poziom 40  

Kupienie dokładnie takiego samego potencjometru może być niewykonalne. Otwory pewnie ktoś zrobił po to aby użyć jakiegoś płynu do czyszczenia potencjometrów. Innego sensownego powodu nie widzę.
    B50K to oznaczenie potencjometru:
    50 k om i charakterystyka B: logarytmiczna.

0
  • #5 14 Gru 2012 10:05
    398216
    Usunięty  
  • #6 14 Gru 2012 11:04
    Elderson
    Poziom 6  

Dziękuję Wam serdecznie za odpowiedź.

Przesyłam poniżej zdjecia płytki. Mam nadzieję, że to pomoże zlokalizować model :)

Creative inspire T6100 potencjometr B50K Creative inspire T6100 potencjometr B50K Creative inspire T6100 potencjometr B50K