Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TELEFON Panasonic kx-tg2511 chcę uruchomić

14 Gru 2012 10:21 4074 11
  • Poziom 2  
    Witam,
    chciałabym sie dowiedzieć, dlaczego tel KX - TG2511 nie działa? Podłączenia są ok. wybiera nr tel i potem głucha cisza... Nie mam filtra DSL ani innego - czy można to ominąć? Jestem całkowitym laikiem w tej kwestii. Proszę o dokładną podpowiedź, co robić.? Dzięki serdeczne.
    Aśka
  • Poziom 11  
    Witam.
    Kilka pytań:
    1. jaki operator
    2. jakie usługi na linii (telefon, internet, TV od tpsa)
    3. czy jak podłączysz wszystko i naciskasz klawisz podniesienia słuchawki (lewy) masz sygnał?
  • Poziom 2  
    Dzięki za odpowiedź . W międzyczasie sobie poradziłam. Wszystko gra. Aśka
  • Poziom 2  
    Witam, mam podobny problem jak Asia z tym samym modelem, można się na niego dodzwonić, lecz zadzwonić - nie, wybiera numer i cisza odlicza czas, operator orange, usługi na linii (telefon, internet, TV od tpsa) po naciśnięciu słuchawki nie mam sygnału. Staty telefon na kablu działa bez zarzutów. Proszę o pomoc.
  • Poziom 36  
    bozenkon napisał:
    Witam, mam podobny problem jak Asia z tym samym modelem, można się na niego dodzwonić, lecz zadzwonić - nie, wybiera numer i cisza odlicza czas, operator orange, usługi na linii (telefon, internet, TV od tpsa) po naciśnięciu słuchawki nie mam sygnału. Staty telefon na kablu działa bez zarzutów. Proszę o pomoc.

Czy po podniesieniu [włączeniu] mikro telefonu jest sygnał.
    Czy w tym model jest zasilany z zasilacza [czy gniazdo jest zasilacza] lub [miejsce na baterię]. Jest bez przewodowy może wymaga naładowania.
  • Poziom 2