Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel/Astra/X16XEL - przełącznik LPG nie świecą kontrolki

csnake 14 Dec 2012 22:19 4224 2
    csnake
    Level 11  
    Witam wszystkich na forum. Pisze po raz pierwszy i jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o instalacje LPG bo to mój pierwszy samochód z taką instalacją.

Mój problem jest następujący. Po odpaleniu samochodu kontrolki na przełączniku LPG migają przez jakieś 4 - 5 sekund tak jak powinny po czym gasną wszystkie. Nie ma znaczenia czy odpalam na ciepłym czy na zimnym silniku. Zauważyłem bezpiecznik 10A przy plusie akumulatora i wymieniłem go, ale nic to nie pomogło. Czy jest jakiś bezpiecznik po zapłonie od LPG? A jeśli tak to gdzie on może się znajdować w Astrze II?

Mam następujący sprzęt:

komputer: ELISA/STELLA AE2001N
    system wtrysku: ELISA/STELLA AE2001NV
    wtryski: SW4544 XJ544.07
    reduktor: ANA03

Dodam tylko, że ostatnio był zmieniany rozrząd i termostat. Być może mechanik uszkodził jakiś kabelek?
    manio123
    Level 34  
    Być może uszkodził , ale jakiej pomocy oczekujesz od forum ? Sprawdź przewody elektryczne do czujnika ciśnienia i temperatury reduktora , przewody dochodzące do stacyjki z diodami ( tam jest taka wtyczka może jest obluzowana), a skoro przed naprawą instalacja była sprawna domagaj się naprawy od tego kto zepsuł, nie daj się naciągać przez partacza.
    crx16
    Level 10