Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wyszukiwanie - Wyszukiwanie / wyodrębnianie wielu plików

vaah92 14 Gru 2012 23:52 4446 23
  • #1 14 Gru 2012 23:52
    vaah92
    Poziom 7  

Witam
    a więc sprawa wygląda następująco,
    jestem kompletnie zielony w temacie o który pytam więc nie zdziwie się jeżeli kompletnie nic nie zrozumiem. ;/
    moja praca polega na rozsyłaniu wielu zestawień i tym podobnych plików do Handlowców.
    Najłatwiej może opisze co chciałbym uzyskać.
    Zdarza się że do maila w outlooku - pojedynczego - muszę dodać sporą liczbę plików. Zazwyczaj wyszukuje je pojedynczo po fragmęcie nazwy (mam takie udostępnione w spisie wymaganych do tego konkretnie maila) . Pojedyncze dodawanie i tak jeden po 2.
    Zdarza się jednak że do poszczególnego maila muszę dodać np 400 plików z folderu w którym jest ich 10 000. i tu pytanie, czy istnieje jakiś program który wyodrębnił by je automatycznie po nazwach / fragmętach nazwy (są to nr , nie powtarzające się) , mam całą "bazę" potrzebnych zapisaną w ekselu
    problem polega na tym że pojedynczo zajmuje to ogromny szmat mojego czasu a ja prace zamiast na pozyskiwaniu klientów spedzam na klikaniu ctrl + c , ctrl + v

ktoś kto mi w tym pomoże niewątpliwie zostanie moim bogiem.
    pozdrawiam

0 23
  • #2 15 Gru 2012 00:42
    marcinj12
    Poziom 40  

Zwykle nie piszę za kogoś programów (za darmo ;)), ale że mam wolny wieczór, święta za pasem, a ja zawsze chciałem zostać Bogiem... ;)

Proszę, w załączniku arkusz Excelowy z prostym makrem. Nie testowałem prędkości dla takich dużych ilości plików, ale nie powinno być źle.

Podajesz mu ścieżkę do katalogu źródłowego (z plikami) oraz (istniejącego i pustego) docelowego, do którego pliki zostaną skopiowane. Ze względów bezpieczeństwa nie czyści go automatycznie przed użyciem.