Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

mondeo tddi 2001r zewnętrzna z pompa paliwa

caviar 15 Dec 2012 20:50 8928 8
Bosch
  • #1
    caviar
    Level 10  
    Problem polega na tym, że prawdopodobnie po wymianie filtra paliwowego zaczęła buczeć pompa paliwa ta która jest przy baku. W czasie jazdy nie brakuje mocy, na wolnych też pracuje równo. Jednak na wolnych czasami słychać pompę. Czy to zbieg okoliczności czy ten nowy filtr jest jakiś wadliwy? Albo po prostu kończy się pompa? Jakie są oznaki końca żywotności takiej pompy? Proszę o pomoc, gdyż nie wiem czy ponownie wymieniać filtr czy pompę?
  • Bosch
  • #2
    Sołtys_Elbląga
    Level 31  
    Albo zbieg okoliczności albo wibruje bo nie jest dobrze przymocowana. Filtr nie ma raczej na to żadnego wpływu, chyba że jest przytkany.
  • Bosch
  • #3
    caviar
    Level 10  
    Wibrować nie wibruje, mocowanie ma dobre. Chyba to już jej końcówka. Dzisiaj znów przez pewien czas był spokój natomiast po przejechaniu kilku kilometrów znów zaczęła się odzywać. Z zewnątrz tego nie słychać tylko w kabinie przeważanie na wolnych obrotach. Ewidentnie raczej ona bo po zgaszeniu silnika słychać jeszcze przez ok. 2 sekundy.
  • #4
    robert_d_g
    Level 23  
    Wstępna pompa jak sie konczy to poprostu silnika nie da sie odpalić gdyż nie dostaje paliwa, jakiej marki filtr paliwa założyłeś :?:
  • #5
    caviar
    Level 10  
    Filtr paliwa - "Filton"
  • #6
    Sołtys_Elbląga
    Level 31  
    W moim przypadku pompa jak się kończyła dawała niższe ciśnienie, druga natomiast czytając wypowiedzi na innych forach powinna skończyć mi się 2 lata temu. Piszczy, słychać ją stojąc na światłach, podnosząc kanapę to jeszcze głośniej a gazując pisk jest jeszcze głośniejszy. A nadal pracuje i utrzymuje swoje ciśnienie niewiele wyższe niż napisał producent na niej.
  • #7
    caviar
    Level 10  
    Jutro zainwestuję w wymianę nowego filtra i mam nadzieję wszystko się wyjaśni. Najwyżej ten , który jest obecnie na aucie będzie na przyszły sezon bo ma przejechane niecałe 200 km. Tylko zastanawiam się teraz jaki założyć? Co sądzicie o Boschu?
  • #8
    robert_d_g
    Level 23  
    Możliwe, że dziwnym zbiegiem okoliczności pompa zaczęła świrować wraz z wymianą filtra, jezeli decydujesz się na wymianę filtra to odpuść Boscha, zainwestuj w cos klasy Mahle, Mann, Purflux, jezeli to jednak nie da pozytywnego efektu bedziesz musiał zastanowić się nad wstępną pompką paliwową
  • #9
    caviar
    Level 10  
    Właśnie wymieniłem dziś filtr, założyłem manna. Jednak operacja nie udana. Teraz tylko czekać kiedy pompa się rozleci, byle nie daleko w trasie.