Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Subwoofer, pomóżcie przy wyborze głośnika...

kiepol 06 Lut 2005 22:34 1505 12
  • #1 06 Lut 2005 22:34
    kiepol
    Poziom 16  

Wiem, że takich tematów jest tu dużo, ale chciałem, aby mój problem został rozpatrzony przez profesjonalistów. Jestem początkującym (ale z ambicjami :P) w tym teamcie. Bardzo dużo czytam na różnych forach, dowiaduje się ciekawych rzeczy i... i tu właśnie jest proble, bo zastanawiam się jaki głośnik wybrać do s.woofera, który miałby pracować w warunkach domowych. Rozważam trzy, następujące: Alphard CW1002C (czytałem wiele pochlebnych opini na jego temat - również tu na forum), STX 27-150-8-SS (ze względu na niski fs ~ 22 Hz) i Tesle ARN-312 (wykorzystana w projekcie mdcs). Problem wyboru głośnika pogłębiał się z każdym przeczytanym artykułem i dlatego zwracam się do was. Wziął bym od razu GDNa (mam zbudowane podłogówki na przetwornikach stx'a - konstrukcja DIY :D:D:D, i jestem z nich zadowolony), ale czytając dowiedziałem się o dwóch pozostałych przetwornikach. Na początku odrzuciłem na wstępie Alpharda, bo raz się już na tej firmie przejechałem (na LW1000 - shit !), ale wyczytałem że w obudowie 40L zamknięta gra fajniutko i nawet z impulsem jest ok. Tesle z kolei wziąłem pod uwagę, ze względu na gotowy projekt mdcs'a, który wydaje mi się być przyzwoity.

Nie zależy mi specjalnie na litrarzu obudowy, chodzi mi raczej o miękki i nisko schodzący bas (moje pierwsze wrażenie na temat stx'ów w moich podlogówkach było bardzo pozytywne, nie spodziewałem się aż tak miękkiego basu z tak małych głośników - 2xGDN 14-50-4-SS, w porównaniu do LW1000 miodzio ;])

Proszę o pomoc i wybaczcie długość posta ;];];]

0 12
  • #2 06 Lut 2005 23:10
    piórko
    Poziom 30