Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Tp-Link TD-W8950ND - Zrywa połączenie z internetem.

skala94 16 Dec 2012 17:25 7602 26
  • #1
    skala94
    Level 9  
    Witam
    Mam problem z moim Tp-Link mianowicie zrywa połączenie na kilka sekund (od 5 do 30), są to częste przerwy pojawiają się mniej więcej co 2 min. Mam internet orange freedom na łączu TP. Dzwoniłem już do orange i powiedzieli mi, że to router zrywa połączenie lub komputer. Komputer raczej odpada, ponieważ mam 3 laptopy i na każdym występuje ten problem. Zaznaczam, że sprawdzałem przez kabel i jest tak samo.
    Bardzo proszę o pomoc
    Pozdrawiam
    Skala
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #2
    entermen
    Level 31  
    Zrestartuj modem (z poziomu przeglądarki albo przez wyłączenie na chwilę i włączenie).
    W jaki sposób jesteś podpięty do tego tplinka?
    Wszystkie 3 laptopy są po wifi?
    Jaką masz przepustowość łącza?
    Jakie systemy operacyjne na laptopach?

    Połącz się na wszystkich trzech laptopach z tplinkiem.
    W każdym wpisz w wierszu poleceń komendę: ipconfig /all.
    Screeny daj na forum.
  • #3
    skala94
    Level 9  
    No to tak modem resetowałem kilka razy dzisiaj już.
    Jestem podpięty przez kabel (ADSL)
    Tak laptopy są pod WI FI
    Przepustowość mam 2mb
    Na jednym Windows 7, drugi XP Profesional, trzeci Windows 8.
    Jestem połączony bez przerwy.

    Window 7

    Tp-Link TD-W8950ND - Zrywa połączenie z internetem.

    Tp-Link TD-W8950ND - Zrywa połączenie z internetem.

    Reszta niestety jutro bo nie mam dostępu do 2 pozostałych kompów.
  • #4
    jimasek
    Moderator of Networks, Internet
    skala94 wrote:
    Mam problem z moim Tp-Link mianowicie zrywa połączenie na kilka sekund (od 5 do 30),

    Na czym dokładnie polegają te przerwy? Router traci synchronizację? Rozłącza się połączenie bezprzewodowe?
  • #5
    entermen
    Level 31  
    Trzeba podpiąć wszystkie naraz w tym samym czasie i połączyć się z tplinkiem (z internetem).
    Wtedy na każdym można wpisąć komendę ipconfig/all.
    Wtedy okaże się czy każdy z tych laptopów dostaje od tego tplinka prawidłowe ustawienia do tego, żeby się połączyć z internetem.

    Jak daleko masz tplinka od tych laptopów?
    Jakie są przeszkody? Jak silny masz sygnał na tych laptopch?

    Sprawdź też gniazdko telefoniczne i mikrofiltr?
    Jaki długi masz kabel od gniazdka do tplinka? Biały płaski?
  • #6
    skala94
    Level 9  
    Router nie traci synchronizacji, ale np. podczas oglądania seriali online niekiedy buforuje się do końca a film nie chodzi.
    Problem jest również podczas rozgrywek online CS itp.

    Modem jest oddalony od laptopów max 10m i jest jedna ścianka działowa.
    Sygnał na każdym laptopie znakomity.
    Mikrofiltry sprawdzałem i wszystkie są podłączone.
    Kabel od gniazdka do modemu jest nie dłuższy niż 2m i tak jest to biały płaski (telefoniczny)
  • #7
    jimasek
    Moderator of Networks, Internet
    Pytanie czy nie masz jakiegoś "robala" na komputerach. Kiedy masz problemy sprawdź ping wp.pl oraz ping 212.77.100.101 czy serwer odpowiada.
  • #8
    skala94
    Level 9  
    Nie wiem czy to o to chodzi, ale w czasie tych krótkich przerw w menadżerze zadań w zakładce Sieć internet spada do 0 i serwer nie odpowiada. Co do robala to komputer z windows 8 kupiłem wczoraj i jest tak samo.

    Dodano po 1 [godziny] 58 [minuty]:

    Oto screeny z 3 kompow
    Win 8
    Tp-Link TD-W8950ND - Zrywa połączenie z internetem.

    Win 7

    Tp-Link TD-W8950ND - Zrywa połączenie z internetem.

    Tp-Link TD-W8950ND - Zrywa połączenie z internetem.

    Win Xp professional

    Tp-Link TD-W8950ND - Zrywa połączenie z internetem.
  • #12
    skala94
    Level 9  
    Tak przerwy zdarzają się często średnio co 2 do 10 min przez 30 sekund max
  • #13
    jimasek
    Moderator of Networks, Internet
    To zapodaj w cmd, trzy okna:
    ping 192.168.1.1 - t
    ping wp.pl -t
    ping 8.8.8.8 -t

    I czekaj aż do przerwy w dostępie do internetu sprawdź który nie odpowiada, czy może wszystkie milkną.
  • #14
    skala94
    Level 9  
    To tak
    ping 192.168.1.1. -t nigdy nie pada i utrzymuje stałą wartość 2-3 ms
    ping wp.pl -t pisze niekiedy upłyną czas żądania (w tym samym czasie co 8.8.8.8) ping wacha się w granicach od 30ms do ponad 200ms
    ping 8.8.8.8 - t pisze niekiedy upłyną czas żądania (w tym samym czasie co wp.pl) ping wacha się w granicach od 55 ms do 400ms
  • #15
    jimasek
    Moderator of Networks, Internet
    skala94 wrote:
    ping wp.pl -t pisze niekiedy upłyną czas żądania (w tym samym czasie co 8.8.8.8) ping wacha się w granicach od 30ms do ponad 200ms
    ping 8.8.8.8 - t pisze niekiedy upłyną czas żądania (w tym samym czasie co wp.pl) ping wacha się w granicach od 55 ms do 400ms


    Dzieje się tak w pojedynczych sekcjach czy brak są większe? Masz możliwość podłączenia tylko jednego komputera do routera i sprawdzenia tego jeszcze raz?
  • #16
    skala94
    Level 9  
    Dzieje się to przeważnie w pojedynczych niekiedy w dwóch.
    Aktualnie żadne inne komputery nie chodzą tylko mój.
  • #17
    jimasek
    Moderator of Networks, Internet
    Czy objawy nasilają się w jakiś porach dnia? Spróbuj jeszcze uruchomić system w trybie awaryjnym z obsługą sieci i sprawdź czy masz takie same objawy.
  • #18
    skala94
    Level 9  
    Objawy są przeważnie przez cały dzień takie same. No może troszeczkę częściej w godzinach wieczornych. Tak objawy występują w trybie awaryjnym (sprawdziłem na ping wp.pl -t)
  • #19
    skala94
    Level 9  
    Sprawdzałem rożne typy ustawień połączeń, jednak nic nie pomaga. Internet ciągle przerywa.
    Proszę o pomoc
    Pozdrawiam
    Skala
  • #20
    CHACA
    Level 43  
    Masz kogoś znajomego z routerem ADSL to pożycz i sprawdzisz czy rzeczywiście to wina TP-Linka, a na to wygląda.
  • #21
    skala94
    Level 9  
    Mam router orginalny z orange. Taki wystarczy?
    Podłącze wszystko jutro i dam znać.
  • #22
    CHACA
    Level 43  
    Oczywiście, że wystarczy. Jeżeli na nim nie będzie zrywać to sprawa jasna.
  • #23
    skala94
    Level 9  
    Sprawdziłem drugi router (simens A-100), wgrałem na kompa z xp orginalne sterownik orange. Wszystko było dobrze przez 2 min potem znów to samo.
    Czyli to problem od dostawcy mam racje?
    Ps. Wesołych Świąt :)
  • #25
    skala94
    Level 9  
    Witam ponownie :/
    Dziś zgłosiłem usterkę do Orange, to treść odpowiedzi:
    "Witamy. Dziękujemy za zapytanie techniczne z dnia 27.12.2012 o nr xxxxxxx. Usługa Orange Freedom działa prawidłowo. Zgodnie z regulaminem działania usługi rozłączenie następuje co 24 godziny celem pobrania nowego IP. Innych rozłączeń nie zaobserwowaliśmy. Pozdrawiamy Orange"
    Czy to jest możliwe, że router działa prawidłowo i od Orange też jest dobrze?
    Pozdrwiam
  • #26
    CHACA
    Level 43  
    U nich zawsze będzie działać bez zakłóceń.
  • #27
    skala94
    Level 9  
    Znalazłem co powoduje mój problem: (to wypowiedź jednego z użytkowników freedom)

    "Witam jak już wiadomo w temacie problem trwa od grudnia zeszłego roku dokładnie na terenie Żywca od 21.12.2011. Usterka była zgłaszana telefonicznie jakieś 20-30 razy. Zawsze te same zajebiste odpowiedzi co jest godne podziwu usługa działa poprawnie:) Można się załamać na nawet podnieść sobie ciśnienie nie stosując żadnych dodatkowych leków . Freedom jest jednym słowem wielkim zerem i oszustem jak to zwykle bywa.Nie mogę tego pojąc jak można tak robić z klientami. Pingi występują cały czas wszystkie gry online odpadają. Za co my w takim razie płacimy nie ogarniam tego bagna. Był u mnie nawet taki jeden super technik z eltelu i powiedział , ze mam zła kartę sieciową a ja mu na to czy jest to możliwe jak kupiłem komputer tydzień temu :P Co za ludzie co za syf jedne wielkie zera ładują nas w butelkę już rok. Wszystkie serwery w rejonie śląska to jedne wielkie zero nadające się do wymiany ale oczywiście orange musi zachować oszczędności. Co nam zostaje rozwiązać umowę i nigdy więcej doczynienia z orange.

    Po 2 miesiącach szukania przyczyny i około 15 telefonach do biura....