Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez Caro 1.6 GLI -nie mogę odpalić,strzela w gaźnik

mareka200 16 Gru 2012 18:21 2796 9
  • #1 16 Gru 2012 18:21
    mareka200
    Poziom 8  

    Problem taki jak w temacie.Najpierw szarpał,strzelał i dusił się i zgasł.Podmieniłem moduł zapłonowy z cewkami,czujnik obrotów wału korbowego,silniczek krokowy i dalej to samo.Po odczytaniu błędów poprzez gniazdo diagnostyczne pokazało błąd 12,33 i 35.Przy tym kod 12 to brak impulsów czujnika wału korbowego,33 zbyt wysoki sygnał czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym,35 uszkodzenie zaworu regulacji powietrza (silniczek krokowy). Wydech drożny-odkręcony kolektor wydechowy. Czy uszkodzenie czujnika MAP SENSOR CIŚNIENIA jest przyczyną nieodpalenia poloneza ?

    0 9
  • #2 16 Gru 2012 19:09
    kajaba autoserwis
    Poziom 29  

    mareka200 napisał:
    kod 12 to brak impulsów czujnika wału korbowego
    To twoja główna przyczyna:
    mareka200 napisał:
    Problem taki jak w temacie.Najpierw szarpał,strzelał i dusił się i zgas

    0
  • #3 16 Gru 2012 19:19
    mareka200
    Poziom 8  

    Czy aby na pewno? Komputer nie przesteruje na wartości standardowe dla danych pamięci dla prędkości obrotowych silnika.

    0
  • #4 16 Gru 2012 20:34
    autoas
    Poziom 42  

    Kod 12 jest normą i nim się nie trzeba zajmować...
    Sprawdź czy na powrocie z wtrysku (masz tam strzałeczki) jest paliwo ok 0.5L w ciągu 30sek pracy pompy...

    0
  • #5 16 Gru 2012 21:08
    mareka200
    Poziom 8  

    Z paliwem jest ok. przed całkowitym defektem przejechałem jakieś 2 km przełączałem na LPG (jest zagazowany) też szarpał i dusił się.Ta wersja poloneza jest bez sondy lambda i katalizatora.

    0
  • #6 16 Gru 2012 21:12
    autoas
    Poziom 42  

    Na gazie powinien chodzić nawet jeśli są uszkodzenia np "mapa".
    To jeszcze sprawdź rozrząd może...

    0
  • #7 16 Gru 2012 21:29
    mareka200
    Poziom 8  

    Pasek rozrządu jest w całości wątpię żeby przeskoczył

    Dodano po 7 [minuty]:

    Trochę dziwne postał pod Biedronką 5 minut i zbzikował.

    Dodano po 6 [minuty]:

    Sprawdziłem jeszcze dźwigienki zaworowe -poruszają się.

    0
  • #9 16 Gru 2012 22:15
    mareka200
    Poziom 8  

    abimex

    Dodano po 31 [minuty]:

    Jutro spróbuje jeszcze trochę powalczyć może zdobędę czujnik "mapa" i sprawdzę dokładnie ustawienie kół rozrządu w stosunku do pierwszego tłoka.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Proszę o wszelkie sugestie wszystkie przeanalizuję i z góry dziękuję wszystkim.

    0
  • #10 18 Gru 2012 22:36
    mareka200
    Poziom 8  

    Samochód NAPRAWIONY-bezpośrednią przyczyną nieodpalania i strzelania w gaźnik było przeskoczenie paska rozrządu o 1 ząbek (twierdziłem że mało prawdopodobne a jednak możliwe) .Czujnik "mapa" wymieniony co poprawiło dynamikę jazdy (był uszkodzony). Co do szarpania tego nie wiem (winą obarczam przewody wysokiego napięcia-wymienione). Temat uważam za zamknięty).

    Dodano po 1 [minuty]:

    Jeszcze raz wszystkim biorącym udział w dyskusji DZIĘKUJĘ.

    0
  Szukaj w 5mln produktów