Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw sharan - Immobilizer, jak połączyć z alarmem?

Patryks83 16 Gru 2012 19:45 5568 26
  • #1 16 Gru 2012 19:45
    Patryks83
    Poziom 8  

    Witam.
    Posiadam Vw Sharan 1.9 TDI 90 KM.
    Kupiłem sobie alarm z modułem zdajnego odpalania z pilota. Poco? Bo mieszkam w NO a tu jest zimno, warto odpalić auto by się rozgrzało, a nie zawsze chce mi się biec o 5 rano po śniegu do auta.
    Ale do rzeczy, podłączyłem wszystkie przewody, oprócz tego z sygnałem do immo bo nie wiem gdzie go wpiąć, a nie chcę czegoś spalić... Tymczasowo wyciągnąłem ten aparacik z kluczyka i przykleiłem pod stacyjką, ale nie chcę ułatwiać pracy złodziejom.... Orientuje się ktoś gdzie podpiąć ten przewód???
    P.S.
    Proszę moderatora o nie osuwanie tematu bo nie pytam jak odłączyć immo tylko jak podłączyć się alarmem pod immo. vw sharan - Immobilizer, jak połączyć z alarmem?

    0 26
  • #2 17 Gru 2012 00:11
    eadamus221
    Poziom 10  

    Emulator i po sprawie.

    0
  • #3 17 Gru 2012 09:50
    Hans30
    Poziom 27  

    Widzisz jakąś różnicę po między emulatorem a pozostawieniem transpondera wklejonego na pętle stacyjki?
    Ja akurat nie widzę w oby przypadkach odpali śrubokrętem.

    0
  • #4 17 Gru 2012 10:20
    eadamus221
    Poziom 10  

    Tak w vw słabo czyta transponder z boku pętli.

    0
  • #5 17 Gru 2012 10:31
    Hans30
    Poziom 27  

    Patryks83 napisał:
    aparacik z kluczyka i przykleiłem pod stacyjką, ale nie chcę ułatwiać pracy złodziejom....
    eadamus221 a ty wyjeżdżasz z ze słabo czytającym transponderem z boku pętli... Co ma więc jedno z drugim wspólneg

    0
  • #6 17 Gru 2012 16:46
    Patryks83
    Poziom 8  

    Nie chodzi o to gdzie go przykleić, jest tak przyklejony że go czyta, chodzi o to żeby ten aparacik był z powrotem w kluczyku , a odpalając zdalnie z pilota immo nie blokowało pompy (bo chyba pompę paliwa blokuje?) tylko odpalał normalnie....

    0
  • #7 17 Gru 2012 17:08
    eadamus221
    Poziom 10  

    patryks83 Odetnij alarmem zasilanie plus po stacyjce puszki immo przy blokadzie alarmu podczas zapalania i rozbrojenia systemu alarmowego obwód masz zamknięty a wiec poda ci zasilanie lepsze to niż nic.

    0
  • #8 17 Gru 2012 17:18
    Patryks83
    Poziom 8  

    Mam tak zrobione że alarm odcina mi pompę gdy jest uzbrojony, oczywiście przez przekaźnik, ale immo też bym chciał zrobić jak należy....

    0
  • #9 17 Gru 2012 18:56
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Nie da się tego tak podłączyć by można było zdalnie odpalać auto i by immo działało.
    Można pokusić się o zamontowanie emulatora i uzbrajanie go w momencie zdalnego odpalania tylko nie wiem czy to wypali.

    0
  • #10 17 Gru 2012 19:05
    T5
    Admin grupy Samochody

    Nie da się. Albo jest chip w kluczyku i auto nie odpala z pilota albo immo off lub pastylka w pętlę.Przecież założyłeś alarm i zrobiłeś dodatkowe odcięcie. Fabryczne zabezpieczenie to jakby go nie było.Sprawia problemy tylko dla właściciela dla złodzieja nie.

    0
  • #11 18 Gru 2012 17:24
    Patryks83
    Poziom 8  

    Myślę że się da, bo z centralki alarmu wychodzi przewód , w schemacie alarmu jest napisane że należy go podłączyć pod immobilizer jeśli auto go posiada, i przez owy przewód jest wysyłany sygnał do immo.... Ale macie rację alarm blokuje mi pompę, to tak samo jak immo, nawet jak komuś udało by się wsiąść do auta i odciąć zasilanie alarmu to i tak nie odpali, bo alarm po rozbrojeniu pilotem dopiero podaje masę na przekaźnik a ten załącza pompę.... Przekaźnik jest tak ukryty że trzeba pół auta rozebrać by się do niego dostać....
    Orientujecie się czy fabryczny immobilizer odcina tylko pompę czy coś jeszcze?

    0
  • #12 18 Gru 2012 18:28
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Pomyśl! Skoro jest fabryczne immo, to jaki miałoby sens, jeśli można by je było dezaktywować jednym kabelkiem?
    To, że z tej centralki wychodzi jakiś nieokreślony przewód, nie znaczy, że po jego podłączeniu z oryginalnym immo, zostanie ono zdeaktywowane. Jeśli by tak było, to złodzieje kupowaliby sobie takie alarmy i wykorzystywali je do unieszkodliwiania zabezpieczeń fabrycznych.
    Skoro do dezaktywacji potrzebny jest komputer lub specjalny emulator, to znaczy, że nie da się tego załatwić jednym drucikiem.

    0
  • #13 18 Gru 2012 19:10
    Patryks83
    Poziom 8  

    Dobra reasumujmy, radzicie bym sobie dał spokój z tym immo, i zostawił tak jak jest, wystarczy że alarm odcina pompę???

    0
  • #14 18 Gru 2012 19:24
    autoas
    Poziom 42  

    A może zamieściłbyś schemat z tym "kabelkiem" co ma iść do immo...

    0
  • #15 18 Gru 2012 19:44
    Patryks83
    Poziom 8  

    To jest ten schemat, na stronie 5tej.
    Nazwa tego alarmu to: AUTOMATE TWO-WAY CAR ALARM
    może ktoś potrzebuje schemat.

    0
  • #16 18 Gru 2012 19:56
    autoas
    Poziom 42  

    Nie mam pomysłu do czego on może służyć, u ciebie nie jest potrzebny...

    0
  • #17 18 Gru 2012 19:58
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    tym przewodem to można było sobie immobilizer ominąć w starym escorcie, gdzie był elektrozawór na pompie... Tutaj się nie przyda.

    0
  • #18 18 Gru 2012 20:45
    zwirek1
    Poziom 29  

    Witam
    Z samym odpaleniem niema wielkiego problemu gorzej z jazdą .
    Wystarczy podać napięcie na elektrozawór i auto zagada tylko w trybie awaryjnym i zacznie sypać błędami ale będzie pracować.
    Oczywiście jeśli to VP
    Pzdr

    0
  • #19 18 Gru 2012 20:50
    autoas
    Poziom 42  

    zwirek1 napisał:
    Wystarczy podać napięcie na elektrozawór

    Nie bardzo rozumiem o czym piszesz....

    0
  • #20 18 Gru 2012 20:56
    zwirek1
    Poziom 29  

    W pompie wtryskowej masz na głowicy zawór, podając prąd na niego można odpalić auto .
    Sprawdzone na silniku 1Z
    Tak jak wcześniej pisałem będzie notlauf

    0
  • #21 18 Gru 2012 21:03
    autoas
    Poziom 42  

    Pierwsze słyszę aby auto odpaliło takim sposobem, ale sprawdzę...

    0
  • #22 18 Gru 2012 21:30
    Patryks83
    Poziom 8  

    Chodzi mu o to że w dizlach starej generacji wystarczyło podać + na elektrozawór w pompie wtryskowej, zakręcić rozrusznikiem i chodził... Ale to chyba nie jest tematem tego postu!

    0
  • #23 18 Gru 2012 22:13
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Ale czego jeszcze oczekujesz? Przecież już wyżej napisano ci, że w tym aucie NIE JEST MOŻLIWE obejście immobilizera za pomocą jednego przewodu. Metody deaktywacji immobilizera też już ci podano: pastylka przy pętli, emulator.

    0
  • #24 18 Gru 2012 23:20
    Patryks83
    Poziom 8  

    Niczego nie oczekuję.... Mam wciśnąć ''ROZWIĄZANY"??? :)

    0
  • #25 18 Gru 2012 23:30
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Patryks83 napisał:
    Orientuje się ktoś gdzie podpiąć ten przewód???

    Błażej napisał:
    w tym aucie NIE JEST MOŻLIWE obejście immobilizera za pomocą jednego przewodu

    autoas napisał:
    u ciebie nie jest potrzebny

    T5 napisał:
    Nie da się

    grala1 napisał:
    Nie da się tego tak podłączyć by można było zdalnie odpalać auto i by immo działało.

    :roll:

    -1
  • #26 19 Gru 2012 09:08
    Patryks83
    Poziom 8  

    Moderatorze Błażeju, zrozumiałem nie da rady tego zrobić w moim aucie, więc się pytam czy powinienem teraz w tej sytuacji nacisnąć ikonkę "ROZWIĄZANO" by zakończyć ten temat czy zostawić to tak jak jest.... A TY sprzątając kiedyś usuniesz ten temat??? Jestem nowy na tym forum i nie wiem jakie zasady tu panują do końca....

    0
  Szukaj w 5mln produktów