Witam
Nie mogę znaleźć odpowiedzi jak spowodować aby drukarka zaczęła drukować
1. drukarka się włącza
1.1 głowica maksymalnie się chowa, a wałek wykonuje kilka obrotów do tyłu i przy próbie ruchu wałka do przodu z drukarki słychać odgłos zakleszczenia, a drukarka zaczyna piszczeć i wyświetla komunikat błędu (patrz 1.1.1)
1.1.1 Na ekranie komunikat
1.1.2 z obserwacji uważam iż blokuje się mechanizm do wysuwania tacki do nadrukowywanie płyt cd/dvd
1.2 drukarka przy włączeniu cofa głowicę i odrazy wyświetla błąd (patrz 1.1.1)
1.3 wczoraj drukarkę udało się uruchomić, nawet wydrukowałem kilka zdjęć (zrobiłem to okręcając ja do góry dnem i włączając - cały proces uruchomienia przebiegł bez problemu na włączonej założyłem pampera i ciss uruchomiłem czyszczenie głowicy i wydrukowałem 20 fotek 10x15), drukarki nie wyłączałem aby rano kontynuować drukowanie ale po wysłaniu drukowania komunikat znowu powrócił.
1.2 teraz drukarka na zmianę wyświetla komunikat "A printer error has occurred." albo o zakleszczeniu się papieru i instrukcję jak go wyciągnąć (papier nigdy w drukarce sie nie zacinał ale komunikaty o zablokowaniu mechanizmu przez papier sporadycznie wyświetlały się od zawsze),
1.3 Nigdy nie robiłem update firmware gdyż obawiam się że drukarka wykryje że używam CISS i zablokuje mi tą możliwość.
1.4 jak i gdzie mogę sprawdzić na podstawie numeru seryjnego czy moja drukarka jest jeszcze na gwarancji gdyż jest ona prezentem od firmy a dokumentacji zakupu nie otrzymałem
Pozdrawiam i proszę o pomoc w rozwiązaniu moje zmartwienia
///EDIT
otrzymałem maila od obsługi epson
Już widzę jak znalazłem paragon czyli nici z gwarancji
.... jak się do tego zabrać jak rozkręcić, rozłożyć drukarkę gdzie znajdę jakiś schemat, poradnik lub podpowiedz
Pozdrawiam
Nie mogę znaleźć odpowiedzi jak spowodować aby drukarka zaczęła drukować
1. drukarka się włącza
1.1 głowica maksymalnie się chowa, a wałek wykonuje kilka obrotów do tyłu i przy próbie ruchu wałka do przodu z drukarki słychać odgłos zakleszczenia, a drukarka zaczyna piszczeć i wyświetla komunikat błędu (patrz 1.1.1)
1.1.1 Na ekranie komunikat

1.1.2 z obserwacji uważam iż blokuje się mechanizm do wysuwania tacki do nadrukowywanie płyt cd/dvd
1.2 drukarka przy włączeniu cofa głowicę i odrazy wyświetla błąd (patrz 1.1.1)
1.3 wczoraj drukarkę udało się uruchomić, nawet wydrukowałem kilka zdjęć (zrobiłem to okręcając ja do góry dnem i włączając - cały proces uruchomienia przebiegł bez problemu na włączonej założyłem pampera i ciss uruchomiłem czyszczenie głowicy i wydrukowałem 20 fotek 10x15), drukarki nie wyłączałem aby rano kontynuować drukowanie ale po wysłaniu drukowania komunikat znowu powrócił.
1.2 teraz drukarka na zmianę wyświetla komunikat "A printer error has occurred." albo o zakleszczeniu się papieru i instrukcję jak go wyciągnąć (papier nigdy w drukarce sie nie zacinał ale komunikaty o zablokowaniu mechanizmu przez papier sporadycznie wyświetlały się od zawsze),
1.3 Nigdy nie robiłem update firmware gdyż obawiam się że drukarka wykryje że używam CISS i zablokuje mi tą możliwość.
1.4 jak i gdzie mogę sprawdzić na podstawie numeru seryjnego czy moja drukarka jest jeszcze na gwarancji gdyż jest ona prezentem od firmy a dokumentacji zakupu nie otrzymałem
Pozdrawiam i proszę o pomoc w rozwiązaniu moje zmartwienia
///EDIT
otrzymałem maila od obsługi epson
Quote:Dziękujemy za skontaktowanie się z Centrum Obsługi Klienta firmy EPSON
W urządzeniu będzie uszkodzony podajnik papieru. Jeśli urządzenie ma niż dwa lata to na podstawie dowodu zakupu (paragonu/faktury) można dokonać naprawy gwarancyjnej.
W przeciwnym przypadku należy kontaktować się bezpośrednio z serwisem.
Autoryzowane serwisy firmy Epson:
http://www.epson.pl/pl/pl/viewcon/corporatesite/content/display/6
Comp SA – lista oddziałów
http://www.comp.com.pl/pl/kontakt
Wasko – lista oddziałów
http://www.wasko.pl/default.aspx?docId=7411
DEA
http://www.dea.com.pl/kontakt.html
Proszę pytać o szacunkowy koszt naprawy i zresetowania urządzenia w powyższych serwisach. Nie posiadamy cenników napraw pogwarancyjnych serwisów na Infolinii.
Przy dalszych pytaniach chętnie służymy pomocą
Serdecznie Pozdrawiamy
Już widzę jak znalazłem paragon czyli nici z gwarancji


Pozdrawiam