Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mercedes a klasa w168 1,7 cdi - zablokowany silnik, nie obraca rozrusznik

17 Gru 2012 20:36 5517 10
  • Poziom 9  
    Jest taka możliwość, że olej zablokował tłoki w wyniku zamarzniętej odmy, że zassało olej na tłoki i je zablokowało?
    Wykręcenie świec by w takiej sytuacji pomogło?
  • Admin grupy Samochody
    romek_wisimulacha napisał:
    Jest taka możliwość, że olej zablokował tłoki w wyniku zamarzniętej odmy, że zassało olej na tłoki i je zablokowało?
    Jest.
    romek_wisimulacha napisał:
    Wykręcenie świec by w takiej sytuacji pomogło?
    Może być za późno...
  • Poziom 9  
    dlaczego za późno? skrzywiło wał lub tłoki?
  • Poziom 29  
    T5 napisał:

    romek_wisimulacha napisał:
    Jest taka możliwość, że olej zablokował tłoki w wyniku zamarzniętej odmy, że zassało olej na tłoki i je zablokowało?
    Jest.

    A nie uważasz że ''zassanie'' oleju przez cdi w większym stopniu kończy się zatarciem silnika, niżeli zastopowaniem go z powodu dużej ilości oleju w komorze?
    A po drugie ''romek_wisimulacha'' temat już poruszył w innym swoim poście.
  • Poziom 27  
    Uważam że teraz albo silnik trafi do remontu albo będzie na remont za późno i wówczas zakończy się to wymianą silnika.
  • Admin grupy Samochody
    kajaba autoserwis napisał:
    A nie uważasz że ''zassanie'' oleju przez cdi w większym stopniu kończy się zatarciem silnika
    Niekoniecznie musi się zatrzeć. Turbina się skończyła i napompowała w cylindry.
  • Poziom 29  
    T5 napisał:
    Niekoniecznie musi się zatrzeć. Turbina się skończyła i napompowała w cylindry.
    Tak , tylko to zazwyczaj kończy się ''wyssaniem'' całego oleju z silnika, a co za tym idzie zatarcie.
  • Admin grupy Samochody
    kajaba autoserwis napisał:
    Tak , tylko to zazwyczaj kończy się ''wyssaniem'' całego oleju z silnika, a co za tym idzie zatarcie.
    Zgadzam się z Tobą. Ale w trakcie ssania silnik się rozkręca i prędzej tłoki latają po rowach niż on się zatrze. W końcu też każdy przypadek jest inny....
  • Poziom 29  
    T5 napisał:
    Zgadzam się z Tobą. Ale w trakcie ssania silnik się rozkręca i prędzej tłoki latają po rowach niż on się zatrze. W końcu też każdy przypadek jest inny....
    Powiem Tobie tak, że i Ty masz racje i pewnie ja trochu mam, a prawdziwa odpowiedź będzie w sposobie zgaśnięcia tegoż wynalazku.Bo jak już wspomniałeś:
    T5 napisał:
    W końcu też każdy przypadek jest inny....
  • Poziom 31  
    A ja miałem kiedyś aki przypadek /tyle, że w Alfie/, że silnik zablokowała sprężarka klimy , a konkretnie zatarte kółko. Pasek wielorowkowy tak go trzymał, że na dwójce ciągany na linie blokował koła /to już z opowiadań właściciela/.
  • Poziom 9  
    Sprawa zakończyła się regeneracją turbiny, olej został zassany i zablokował tłoki.