Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Na kupnie samochodu Volvo C30, Alfa Mito, Hyundai Sonata

kruckers 18 Gru 2012 10:52 2508 12
  • #1 18 Gru 2012 10:52
    kruckers
    Poziom 8  

Witam
    Przymierzam się do zakupu swojego pierwszego samochodu i prosiłbym forumowiczów o poradę. Mój budżet to ok 28tys. zł. Samochodem będę "robił" nie więcej niż 10tys km rocznie. Ogólnie rodziny na razie nie mam więc nie potrzebuję niczego dużego. Chcę coś stylowego a zarazem sportowego. Samochód niestarszy niż 2006. Oczywiście ekonomia i bezawaryjność mile widziane. Nie zależy mi też na jakiejś super mocy.

To są moi faworyci:
    Volvo C30 2.0D lub 1.6D
    Alfa Romeo Mito 1.4 95KM
    Hyundai Coupe 1.6 lub 2.0
    i Hyundai Sonata 2.0

Od razu mówię, że nie znam się na jednostkach napędowych więc prosiłbym też o jakieś informacje, który silnik najlepszy.

0 12
  • #2 19 Gru 2012 00:44
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 39  

Masz ogromny rozrzut w tych propozycjach, niewiadomo, czy chcesz coupe, popierdułkę, kompakt, czy przyzwoitą limuzynę. Sonata to relatywnie bardzo duży samochód . Zresztą bardzo dobry, ale z silnikiem 2,0 szału nie będzie, minimum to 2,4. Nie kupuj diesla przy małych przebiegach.

0
  • #3 25 Gru 2012 11:48
    kruckers
    Poziom 8  

silnik 2.0 w zupełności zaspokoi moje potrzeby. Druga sprawa samochód chcę sprowadzić z Niemiec więc silniki pow. 2.0 odpadają ze względu na duża akcyzę. Dojazd do pracy 10km w jedną stronę przy spokojnej jezdzie - będzie to miało negatywne skutki dla silnika? Ogromnego rozrzutu nie ma. Pierwsze 3 modele są wielkościowo podobne. Szukam solidnego samochodu dla singla. Sonatę dodałem, bo słyszałem dużo dobrego na temat tego samochodu.

0
  • #4 25 Gru 2012 15:33
    krocze
    Poziom 25  

Podaj kwotę, podamy propozycje.

0
  • #5 25 Gru 2012 15:47
    blazej.1994
    Poziom 24  

Kolega pisał że budżet to 28 tysięcy