Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zmywarka Electrolux ESF63021 - Spalony programator

P406 18 Gru 2012 12:21 2418 5
  • #1 18 Gru 2012 12:21
    P406
    Poziom 2  

Witam.
    Jest to mój pierwszy post na tym forum. Nie znam się na temacie, dlatego proszę o pomoc fachowców.
    Jakiś czas temu zmywarka przestała poprawnie działać. Jakby nie wypompowywała wody. Wezwałem serwisanta, który po ogólnym sprawdzeniu zmywarki postawił diagnozę, że spalił się programator. Oczywiście można zamówić u niego nowy, który wart jest, 500 zł. Koszt nowej zmywarki to nieco ponad 1tyś. zł. Więc naprawa mija się z celem, bo co jeżeli okaże się, że to nie tylko programator. Rozmontowałem programator i przesyłam zdjęcia. Proszę o wypowiedzenie się na ten temat, bo ja żadnej usterki nie widzę. Lekkie zwęglenie ma miejsce tylko na plastikowej części, nie dotyczy żadnego metalu. Ale jak już wspomniałem nie znam się na tym i czekam na wypowiedź fachowców.
    Pozdrawiam Zmywarka Electrolux ESF63021 - Spalony programator Zmywarka Electrolux ESF63021 - Spalony programator Zmywarka Electrolux ESF63021 - Spalony programator Zmywarka Electrolux ESF63021 - Spalony programator Zmywarka Electrolux ESF63021 - Spalony programator Zmywarka Electrolux ESF63021 - Spalony programator Zmywarka Electrolux ESF63021 - Spalony programator

0 5
  • #2 18 Gru 2012 17:06
    tolo
    Poziom 33  

Tak ze zdjęć to nie da się wywnioskować czy jest dobry czy uszkodzony. Dopiero mając moduł i robiąc pomiary można coś stwierdzić.

0
  • Pomocny post
    #3 19 Gru 2012 00:17
    peter falk
    Specjalista AGD

P406 napisał:
    Ale jak już wspomniałem nie znam się na tym i czekam na wypowiedź fachowców.

Zanim się wypowiem bardziej "ofiarnie" - spytam: multimetr jakiś posiadasz?

0
  • #4 20 Gru 2012 12:08
    P406
    Poziom 2