Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak sygnału telewizji naziemnej anteny DVB-T .

rafi-kwidzyn 18 Gru 2012 16:08 9750 17
  • #1 18 Gru 2012 16:08
    rafi-kwidzyn
    Poziom 7  

witam , nie wiem czy dobry dział bo jestem w tym zielony . Mam problem z odbiorem telewizji naziemnej , kupiłem taki oto dekoder http://allegro.pl/ , do tego dokupiłem antenę pokojową : http://www.abcv.pl/pl_PL/p/ANTENA-DA-3500-DVB...t=2676#nclid=a97d00649a22195a8b666890958f22d8 , po podłączeniu wszystkiego siła i jakość sygnału wynosi 0% oraz co oczywiste nie wyszukuje żadnego programu . Mieszkam w Kwidzynie a nadajnik znajduje się w odległosci około 25 kilometrów (Iława , Kisielice) , podaje wam dane zasięgu nadajnika MUX-2 http://www.sat-charts.eu/nadajnik,24IlawaKisielice.html
    MUX-1 i 3 taki sam zasięg . Bardzo proszę o pomoc bo kompletnie się na tym nie znam .

Moderowany przez Pablo1964:

3.1.18. Zabronione jest publikowanie informacji do źródeł, które po pewnym czasie wygasają (publikowanie odnośników do stron o charakterze krótkotrwałym).

0 17
  • #2 18 Gru 2012 16:17
    andrefff
    Poziom 36  

Wymień antenę na zewnętrzną, pokojowe to są dobre jak mieszkasz bardzo blisko nadajnika. Kup zwykłą kierunkową bez wzmacniacza.

1
  • #3 18 Gru 2012 16:24
    rafi-kwidzyn
    Poziom 7  

zanim kupiłem tą antenę to czytałem opinie ludzi , którzy odbierają na niej programy a do nadajnika mają 35-40 km .

1
  • #4 18 Gru 2012 16:49
    DziadzioMiecio
    Poziom 27  

"rafi ..." Daj spokój niech ludzie oglądają ale ty jakoś nie możesz, musisz kupić antenę zewnętrzna .

0
  • #5 18 Gru 2012 16:52
    saper190
    Poziom 15  

rafi u nas nadajnik jest w Kisielicach (ja z Prabut).
    Jak masz możliwość sprawdź przy antenie zewnętrznej.

2
  • #6 18 Gru 2012 17:28
    DUDAŚ
    Poziom 14