Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Brak sygnału telewizji naziemnej anteny DVB-T .

rafi-kwidzyn 18 Dec 2012 16:08 13269 17
Wago
    rafi-kwidzyn
    Level 9  
    witam , nie wiem czy dobry dział bo jestem w tym zielony . Mam problem z odbiorem telewizji naziemnej , kupiłem taki oto dekoder http://allegro.pl/ , do tego dokupiłem antenę pokojową : http://www.abcv.pl/pl_PL/p/ANTENA-DA-3500-DVB...t=2676#nclid=a97d00649a22195a8b666890958f22d8 , po podłączeniu wszystkiego siła i jakość sygnału wynosi 0% oraz co oczywiste nie wyszukuje żadnego programu . Mieszkam w Kwidzynie a nadajnik znajduje się w odległosci około 25 kilometrów (Iława , Kisielice) , podaje wam dane zasięgu nadajnika MUX-2 http://www.sat-charts.eu/nadajnik,24IlawaKisielice.html
    MUX-1 i 3 taki sam zasięg . Bardzo proszę o pomoc bo kompletnie się na tym nie znam .

Moderated By Pablo1964:

3.1.18. Zabronione jest publikowanie informacji do źródeł, które po pewnym czasie wygasają (publikowanie odnośników do stron o charakterze krótkotrwałym).

• Wago
    andrefff
    Level 36  
    Wymień antenę na zewnętrzną, pokojowe to są dobre jak mieszkasz bardzo blisko nadajnika. Kup zwykłą kierunkową bez wzmacniacza.
  • Wago
    rafi-kwidzyn
    Level 9  
    zanim kupiłem tą antenę to czytałem opinie ludzi , którzy odbierają na niej programy a do nadajnika mają 35-40 km .
    DziadzioMiecio
    Level 27  
    "rafi ..." Daj spokój niech ludzie oglądają ale ty jakoś nie możesz, musisz kupić antenę zewnętrzna .
    saper190
    Level 15  
    rafi u nas nadajnik jest w Kisielicach (ja z Prabut).
    Jak masz możliwość sprawdź przy antenie zewnętrznej.
    DUDAŚ
    Level 14  
    Ściągają bo pewnie mają dobry teren, nic im nie zakłuca. A u ciebie może jakieś lasy budynki i z anteny domowej nie złapie.
    rafi-kwidzyn
    Level 9