Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Myphone 1180 TUTTI po włożeniu karty napis "Blokowanie"

18 Gru 2012 21:19 1644 1
  • Poziom 23  
    Witam, trafił do mnie Myphone 1180 TUTTI, i mam taki problem że po włożeniu karty sim (orange, play na żadnej nie działa), tylko pojawia się napis "Blokowanie" i jak nacisnę obojętnie jaki klawisz pojawia się okno żeby podać jakieś hasło.Tylko jest problem bo nie daje się nic wpisać. Co to może być? Czy jest może jakiś reset dla tych telefonów?
  • Poziom 23  
    Napisałem bezpośrednio do Pomocy myPhone i każą odesłać telefon na serwis.

    Code:
    Dzień dobry,
    

    Proszę o zgłoszenie reklamacji. W celu zgłoszenia reklamacji proszę o wypełnienie protokołu reklamacyjnego znajdującego się na naszej stronie internetowej www.myphone.pl i zapoznanie się z warunkami gwarancji oraz regulaminem. Po otrzymaniu protokołu reklamacyjnego nadamy numer reklamacji (RMA).

    Przed zgłoszeniem reklamacji proszę o wybraniejednej z trzech opcji dostawy sprzętu (w przypadku napraw gwarancyjnych transport jest na koszt serwisu):

    a. Inpost – Paczkomat 24h 7 dni w tygodniu

    - proszę wybrać paczkomat z listy paczkomatów dostępnej na stronie internetowej http://www.paczkomaty.pl/znajdz_paczkomat,33.html

    - proszę podać adres paczkomatu, w którym chce Pani/Pan nadać paczkę oraz alternatywny adres paczkomatu (w razie ewentualnej awarii paczkomatu)

    - otrzyma Pan/Pani na adres mailowy etykietę z numerem listu przewozowego, którą należy wydrukować i nakleić na zapakowaną paczkę

    - paczkę proszę zanieść do wybranego przez siebie paczkomatu (na monitorze paczkomatu widnieje instrukcja obsługi krok po kroku)

    b. Poczta Polska – odbiór z placówki Poczty Polskiej – możliwość nadania w wybranej przez siebie placówce i o wybranej godzinie

    - reklamację proszę nadać w formie paczki pocztowej w wybranej przez siebie placówce Poczty Polskiej wpisując w prawym górnym rogu:

    „OPŁATA PRZERZUCONA NA ADRESATA” umowa nr ID 191999/D z Pocztą Polską S.A.

    z dnia 08.03.2012 r.

    lub naklejając na paczce etykietę wydrukowaną z załącznika(etykieta zostanie przesłana po nadaniu RMA)

    - telefon proszę zapakować wraz z akcesoriami i dokumentami gwarancyjnymi (w oryginalnym lub nieoryginalnym pudełku) w kopertę bąbelkową (najbezpieczniej)

    - proszę o podanie dokładnego adresu wraz z telefonem kontaktowym i zaznaczenie na kopercie numeru RMA, który zostanie nadany po przyjęciu zgłoszenia

    - po zakończeniu procesu reklamacji przesyłka wraca za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres placówki pocztowej wskazanej przez Pana/Panią

    - informacja o gotowości paczki do obioru zostanie przekazana na podany przez Pana/Panią numer telefonu komórkowego

    - paczki nadawane na koszt serwisu powinny mieć zdeklarowaną wartość do 50 zł. Za paczki nadane na koszt serwisu ze zdeklarowaną wartością powyżej 50 zł opłata za transport będzie przerzucana na osobę zgłaszającą reklamację. Paczek nie należy wysyłać z usługa Pocztex.

    c. Osobiście

    - reklamację można również dostarczyć na adres naszego Wrocławskiego serwisu osobiście. Dokładny adres znajduje się w stopce.

    Zgłoszenie reklamacji jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Do rozpatrzenia reklamacji niezbędny jest dokument zakupu oraz podbita przez sprzedawcę karta gwarancyjna. Bez tych dokumentów serwis nie wykona czynności naprawczych i odeśle telefon w niezmienionym stanie na koszt odbiorcy.

    Reklamację można zgłosić również wypełniając formularz na naszej stronie internetowej http://serwis-myphone.pl/add.php

    Z poważaniem
    M. Leszczynowicz

    Obsluga Klienta
    myPhone Sp. z o.o.
    ul. Krakowska 119
    50-428 Wroclaw
    Info - +48717177400