Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AUDI/80/b3/Diesel - odwrotne podlączenie akumulatora.

20 Gru 2012 00:19 2427 6
  • Poziom 10  
    no cóż zdarzyło się, został źle zamontowany akumulator, rozkręceniu rozrusznika skręciłem kable niestety kumpel w "pomocy" źle podłączył mi akumulator kiedy byłem w kanale, w celu sprawdzenia czy rozrusznik został dobrze podłączony kolega uruchomił zapłon oraz próbował kręcić rozrusznikiem z jego opowiadań to przy włączonym zapłonie zaczęły piszczeć prawdopodobnie zegary lub przekaźniki które znajdują sie w bezpiecznikach. podłączyłem akumulator poprawnie ale autko nie chce odpalić, niby świece grzeją, światła się palą, światła na zegarach także działają, ale rozrusznik nie drgnie. nie wiem czy źle został podłączony rozrusznik.



    czy z akumulatora do bendixa połączyć tam gdzie wychodzą na szczotki, kurcze nie wiem jak to opisać ale w ktorym miejscu w bendixie podpiać kabel z akumulatora. a w ktorym z bendixa do alternatora. proszę o jakąś fotke podączenia kabli do rozrusznika oraz do alternatora.

    jak ktoś bedzie z Poznania i naprawde mi pomoże to postawie czteropaka, z gory dzieki chlopaki
  • Relpol przekaźniki
  • Użytkownik usunął konto  
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 12  
    Poprzednik ma racje diody w alternatorze na pewno uwalone :)

    Elektronika tez mogła paść :)sterowniki ABS poduszek , radio itd :) akurat światła to inna rzecz dlatego ze żarówce nie robi czy podłączysz bieguny odwrotnie :)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    naszczęście tych bajerów nie mam więc, a od czego są przekazniki w skrzynce z bezpiecznikami? jak sprawdzić czy są one sprawne
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    Przekaźniki to też elementy którym tak jak w przypadku żarówek nie robi różnicy biegunowość. Sprawdź napięcia które dochodzą do rozrusznika z zapłonem oraz na "starcie". Sprawdzaj te elementy co mają w sobie półprzewodniki.
  • Użytkownik usunął konto