Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

chcę zbudować kolumnę z nietrafionych głośników

zielonybrat 20 Gru 2012 11:23 909 5
  • #1 20 Gru 2012 11:23
    zielonybrat
    Poziom 8  

Zakupiłem głośniki boschmann pr-6048g, jednak są nietrafionym prezentem. Podejrzewam, że nie uda mi się ich odsprzedać dlatego interesuje mnie czy opłaca się budować z tego kolumnę a jeśli tak to jakie elementy poza okablowaniem i skrzynią będę potrzebował aby z kolumny wychodził jeden kabelek główny (dwa też wchodzą w grę o ile pierwsza wersja jest jakaś kosztowna i skomplikowana). Jakie konkretnie zwrotnice itp. Jestem prawie zielony w temacie ale wiem, że z drobną pomocą dam radę sam to zbudować.

0 5
  • #2 20 Gru 2012 11:35
    krakarak
    Poziom 38  

Napisz, jakie konstrukcje kolumn z działu DIY przeglądnąłeś, którymi jesteś zainteresowany a z czym nadal masz problem ?

-1
  • #3 20 Gru 2012 12:11
    zielonybrat
    Poziom 8  

Myślę o takiej prostej konstrukcji( http://www.audiostereo.pl/kolumny-wasze-konstrukcje-diy_18821.html).. kolumna pionowa z dwoma identycznymi glośnikami podanymi w pierwszym poście. Chodzi mi głównie o schemat podłączenia poszczególnych elementów. Konkretnie jakie elementy muszą się znaleźć i w jakiej kolejności pomiędzy cewkami głośników, ostatecznym kablem który pójdzie do wzmacniacza/ wieży.

0
  • #4 20 Gru 2012 12:29
    krakarak
    Poziom 38  

Pisząc o dziale DIY miałem na myśli dział na Elektrodzie ... Polecam lekturę tam umieszczonych opisów wykonanych kolumn wraz z wymiarami, zwrotnicami, zastosowanymi głośnikami.

0
  • Pomocny post
    #5 20 Gru 2012 13:51
    marian133
    Poziom 37  

zielonybrat napisał: