Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Wiercenie otworu w żeliwie

20 Dec 2012 18:02 23925 6
  • Level 10  
    Witam

    Mam silną potrzebę przewiercić dziurę w żeliwie, jakieś fi8. Są to drzwi do pieca CO, muszę przykręcić izolację. Grubość drzwi jakieś 4-5 mm (nie mam jak zmierzyć dokładniej).

    Pytanie: pęknie, nie pęknie? Nie mam doświadczenia w żeliwie, wiem tylko, że jest dość kruche. Tylko na ile?
    Pozdrawiam, Paweł
    Trendy 2021 w branży Internetu rzeczy [Webinar 02.07.2021, g.12.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Level 29  
    Wierć wolno,nie pęknie.
  • Level 38  
    Dlaczego miało by pęknąć- wręcz przeciwnie, wszelkie otwory przeciwdziałają pękaniu materiału w którym powstają jakieś naprężenia.
    Możesz wiercić wolno i możesz szybko.
  • Level 10  
    Dziękuję za odpowiedzi. Jutro lub pojutrze działam :)
  • Moderator of Cars
    Wierć normalnie, jak w każdym innym żelastwie - to nie szkło. Ostre wiertło wymagane.
  • User removed account  
  • Moderator of Cars
    tomo1885 masz jeszcze jakieś równie "mądre inaczej" pytania?