Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ford transit 2,5D 1993 - Zgasł w czasie jazdy, nie odpala

fox1995 20 Gru 2012 20:29 2298 2
  • #1 20 Gru 2012 20:29
    fox1995
    Poziom 1  

    Witam,

    Posiadam transita 2,5D 93r. Zgasł w czasie hamowania i już nie chciał odpalić. Filtr paliwa wymieniłem, paliwo dochodzi do silnika na wszystkich 4 wtryskach w czasie kręcenia (kapie). Silnik kreci ale odpalać nie chce nawet ze startera. laski popychaczy proste.... ogólnie klawiatura ładnie chodzi wiec pasek rozrządu nie padł ("klawiatura by nie chodziła). Akumulator zakupiony w czerwcu. Jedyny mankament jaki był widoczny to w pokrywce gdzie jest filtr powietrza było około 0,5L wody a raczej lodu. Przy probie odpalenia widać delikatny dym z wydechu (szarawy). Na lince tez nie odpala. Ma ktoś może jakiś pomysł co to może być? Słyszałem ze dobrze by było wrzucić do garażu i może wtedy odpali.

    0 2
  • #2 20 Gru 2012 20:33
    kajaba autoserwis
    Poziom 29  

    fox1995 napisał:
    laski popychaczy proste.... ogólnie klawiatura ładnie chodzi wiec pasek rozrządu nie padł ("klawiatura by nie chodziła).
    To że ''klawiatura'' pracuje, nie znaczy iż pasek nie mógł przeskoczyć.

    0
  • #3 21 Gru 2012 10:10
    wojciechjanusz
    Poziom 26  

    kajaba autoserwis napisał:
    To że ''klawiatura'' pracuje, nie znaczy iż pasek nie mógł przeskoczyć.
    No właśnie - to często się w Transicie zdarza - przeskok o kilka ząbków. Dalej to już... masakra. W dodatku mało kto pamięta, że w Transicie 2,5 D były w sumie trzy różne paski rozrządu, częściowo niezamienne. Sprzedawcy typu Allegro sprzedają je często "jak leci". Do 1992 roku zęby paska (kół także) były niższe (2,5mm), potem wyższe (3,5 mm). Potem jeszcze (od 1997) był szerszy. Identyczna była tylko ilość zębów i moduł (długość paska). Pomijając to, że i prawidłowy pasek potrafi przeskoczyć, to nieprawidłowy tym bardziej...

    0
  Szukaj w 5mln produktów