Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zakup kolumn i wzmacniacza ~350zł

20 Gru 2012 21:36 996 6
  • Poziom 2  
    To mój pierwszy temat, dlatego witam wszystkich użytkowników!
    Mam taki problem, otóż jestem zielony w sprawach dobierania kolumn i wzmacniacza, ale potrzebuję takowego zestawu do ~350zł. Znalazłem 2 kolumny:

http://allegro.pl/kolumny-estradowe-glosniki-kolumna-moc-500w-i2852527301.html

oraz wzmacniacz:

http://allegro.pl/mega-promocja-wzmacniacz-nightline-400-i2887099244.html

Mam pytanie, czy to ze sobą będzie współpracowało? Jeśli znacie coś lepszego, to proszę o poradę (najlepiej razem z linkiem).
    Z góry dziękuję i pozdrawiam!
  • Poziom 20  
    Syf+syf = masakra!!! zapraszam do obszernej lektury na forum o tych wynalazkach.

Pierwsze primo do czego to ma służyć?
    Drugie primo gdzie?
    Trzecie primo za 350zł można co najwyżej kupić używany wzmacniacz niewielkiej mocy.
  • Poziom 43  
    Co chcesz nagłaśniać ? Jak wielkie pomieszczenie ?
    To co podałeś to najniższej jakości chinszczyzna która nie wytrzyma kilku głośniejszych imprez i 350zł pójdzie z dymem.
    Za 350zł to można kupić co najwyżej używany średniej klasy wzmacniacz. Za drugie tyle a nawet więcej używane kolumny np Elestra.

Za 350zł nawet nie ma co szukać bo nic nie kupisz.

EDIT: kolega wyżej był ciut szybszy ale miał to samo na myśli :)
  • Poziom 2  
    Chodzi mi o nagłośnienie pokoju 3m x 3m. Ma to służyć do słuchania muzyki, czasem do domówek i jakichś małych imprezek. Tak podejrzewałem, że ta chińszczyzna to syf... To może po prostu pokręcić się za jakimś zestawem głośnikowym typu Microlab Solo4C, ich chyba nie muszę podłączać do wzmacniacza tylko od razu do PC.
    Pozdrawiam
  • Poziom 43