Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jakie kino domowe do 2500 YAMAHA ?

fhuzbych 20 Gru 2012 23:26 10992 44
  • #1 20 Gru 2012 23:26
    fhuzbych
    Poziom 11  

Jak w temacie, rozgladam się za czymś sensownym a nie za drogim.
    Wymagania umiarkowane TV Samsung SMART 46" 50/50 Muzyka
    Pokój ok 25m2. Generalnie nie jestem znawcą muzyki, ale lubię posłuchać dobrych dzwięków ROCK, Muzyka Klasyczna, Heavy METAL , Muzyka Elektroniczna.
    Szukam czegoś w rozsądnej cenie i umiarkowanej jakości (cena).

Myslałem o czymś takim : YAMAHA RX-V473 + BD-S473 + PRISM ONYX 200
    lub wersja tańsza YAMAHA RX-V373 +.......

ewentualnie tańsze kolumny ONYX 100

Jakieś rady ?

0 29
  • #2 20 Gru 2012 23:36
    Pablo1964
    Moderator

Koniecznie posłuchaj ulubionej płyty z muzyką na tym sprzęcie przed zakupem.

0
  • #3 21 Gru 2012 03:14
    petrus
    Poziom 24  

Kompletnie beznadziejny zestaw. Drogi Blue Ray i najgorsze możliwe kolumny.
    Jakby zamienić cenowo odtwarzacz i kolumny - będzie OK.
    2,5 tys. to taka graniczna kwota, 200-300zł zrobi naprawdę bardzo duże znaczenie.

0
  • #4 21 Gru 2012 21:09
    fhuzbych
    Poziom 11  

Dzięki za rady.
    To jeśli zestaw "beznadziejny" to jakaś propozycja?
    Jakie kolumny ? itp

A może Taga harmony tav-606v3 i do tego jakiś ampli np Yamaha albo Pioneer i jakiś Blue Ray ?

Jest jeszcze jamo s426 ale to już za drogo się robi.

Znalazłem jeszcze taki zestaw w niezłej cenie: zestaw kina domowego PIONEER VSX-422-K + BDP-150-K + TAGA HARMONY TAV406

0
  • #5 21 Gru 2012 22:32
    Pablo1964
    Moderator

Jak wielokrotnie mówiliśmy, używanie podstawowej serii amplitunerów KD do słuchania muzyki jest problematyczne. Dlatego posłuchaj koniecznie muzyki przed zakupem.

0
  • #6 22 Gru 2012 15:28
    LOCOLOCO
    sprzedawca - konsultant

To słaby zestaw.
    Zacznij od :
    Onkyo 548 + jamo 606
    Harman 156 + Jamo 606