Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zasilacz TRACER TRZ 452 na co zmienić?

21 Gru 2012 01:08 1845 8
  • Poziom 8  
    Witam , miałem zasilacz nazwa : TRACER TRZ 452 Czy do 120 zł mogę znalezc podobny na allegro ? Tylko minimum 450 W , nie znam się za bardzo na tych koncówkach SATA , ATA , i wgl dlatego pytam jaki mozna nabyc zamiennik tego ? Najlepiej jeśli miał by wiecej WAT na Allegro znalazłem : ZASILACZ 600W ATX AKYGA BIG FAN , za 80 zł opłaca się ?Jest To dla mnie bardzo ważne , nie mogę grać na zasilaczu podmienionym bo TRACER mi sie spalił a zamiennik tymczasowy widocznie nie ciagnie sprzetu i dlatego proszę was o pomoc co kupic w miare dobry sprzet i jak wiadomo w tych czasach w miare rozsadna cene a z Tuskiem sie policze .. Dziekuje za pomoc :)
  • Poziom 35  
    Haha, wesołych świąt.

Może zacznijmy od tego, że zarówno tracer, jak i inne jakieś "akyga" zostaną ci tu odradzone, i to szybko.
    Zazwyczaj w takich momentach użytkownik na tym forum dostaje ten link:

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1199271.html

Przemyśl to i pamiętaj, że słaby zasilacz to naprawdę wielkie zagrożenie dla komputera. Chcesz mieć dobry - to szukaj używanego w tej cenie.
  • Poziom 39  
    Zasilacze Tracer i Akyga to są bardzo złej jakości zasilacze.
    Obie marki znajdują się na tzw. czarnej liście.
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1199271.html
    Moc zasilacza nie jest jedynym miernikiem jego jakości i przydatności, podobnie jak moc samochodu.
    Aby właściwie dobrać zasilacz, trzeba znać: model płyty gł, model procesora i model karty graficznej.
    Jeśli Twoja płyta gł. ma złącze ATX 24 pin, to tak na szybko mogę zaproponować
    FORTRON 450W ATX / FAN 120 mm + 24pin za 99zł. plus koszt przesyłki 18zł.
    http://allegro.pl/oryginalny-fortron-450w-atx-fan-120-mm-24pin-i2865237013.html