Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Komputer wiesza się przy włączaniu

21 Gru 2012 16:09 1197 3
  • Poziom 8  
    Witam, na początku chcę powiedzieć że jestem amatorem w sprawach związanych z komputerem a także nie jestem pewien czy w dobrym dziale założyłem ten temat, jeśli w złym to bardzo przepraszam i proszę o ewentualne przeniesienie do właściwego działu.

Przechodząc do meritum, mój problem opisuję poniżej :
    Gdy ostatnio włączałem mój komputer (system operacyjny Vista) zawieszał się on przy ładowaniu paska systemu windows (ten który pojawia się np. przed wyborem profilów). Gdzieś wyczytałem że problem ten można naprawić poprzez opcje naprawy z płyty windowsowskiej. Tak też uczyniłem jednak nie rozwiązało to mojego problemu teraz pasek ładowania działa i windows tak jakby się załadował, pasek znika pojawia się czarny ekran i .... i właśnie to tyle nie pojawia się wcześniej wspomniany przeze mnie ekran wyboru profilów tylko czarny ekran i biały kursor myszki..

Windows jest jak najbardziej oryginalny mam płyte i hasła. Chciałbym prosić o pomoc jak mogę to naprawić ... Chciałbym uniknąć utraty danych i formata.. Chciałem jeszcze zainstalować viste na nowo z płyty, ale opcja uaktualnienia(zainstalowania ponownego bez utraty danych) nie jest możliwa do wyboru, jedynie całkowita nowa instalacja.

Nie wiem czy może to mieć znaczenie ale ostatnio kilka razy przed wystąpieniem tego problemu komputer wyłączany był przez zasilanie, więc nie mógł się on dobrze zamknąć (wyłączał się prąd w całym domu w tym listwa - komputer)

Z góry wielkie dzięki za pomoc :)
  • Poziom 31  
    Tryb awaryjny działa? (klawisz F8)
  • Poziom 8