Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem oświetlenia w mercedesie

caliberek 07 Lut 2005 18:23 1814 9
  • #1 07 Lut 2005 18:23
    caliberek
    Poziom 11  

    oświetlenie wnętrza świeci cały czas podczas gdy są zamknięte drzwi i stacyjka przekręcona. wcześniej było tak że przy przekręconej stacyjce gasło oświetlenie oraz po zamknięciu wszystkich drzwi po kilku sekundach gasło teraz nie gaśnie sprawdziłem wszystkie włączniki w drzwiach i bagażniku są OK. proszę o pomoc z góry wielkie dzięki!!!!

  • #2 07 Lut 2005 19:00
    yasiu.brzeg
    Poziom 29  

    A sprawdzałeś czy wyłączniki nie podają ciągłego sygnału (czy nie ma nigdzie zwarcia) ? POZDRAWIAM

  • #3 07 Lut 2005 19:41
    caliberek
    Poziom 11  

    patrzylem musi byc cos innego

  • #4 07 Lut 2005 21:19
    Gerri
    Spec od Mercedesów

    Mercedesów jest dużo-osobowe, ciężarowe, autobusy,diesle, benzyniaki,stare,nowe i różne inne.
    Ostatnio widziałem wróżkę na TVN, przyjmowała na audiotele.
    Przepraszam, ale jak chcesz odpowiedź, to daj innym minimalną szansę.....

    Pzdr. Gerri

  • #6 08 Lut 2005 10:23
    caliberek
    Poziom 11  

    sorki juz pisze jest to mercedes E200 1996 (okularnik) benzyna
    alrmu nie ma, jest tylko fabryczny centralny zamek na pilota

  • #7 08 Lut 2005 10:34
    Gerri
    Spec od Mercedesów

    W tym typie wyłączniki drzwiowe są mocno awaryjne. Po odchyleniu uszczelki drzwiowej można się do nich dostać, najlepiej zrzuć wtyczki ze wszystkich czterech. Weż pod uwagę, że przy wyłączonym zapłonie reakcja układu następuje z opóźnieniem (zwłoka czasowa lampki) Może być również któryś z nich niedokładnie naciskany przez drzwi dlatego poradziłem zrzucenie wtyczek.

  • #8 29 Mar 2005 17:38
    a.gry
    Poziom 16  

    Piszesz pewnie o oswietleniu wnetrza. Z tego co wiem w lampie sufitowej jest elektronika.Powinienes tam poszukac.

  • #9 29 Mar 2005 18:17
    piotruss
    Poziom 12  

    Witam. Nawet przy otartych drzwiach oswietlenie powinno gasnac po jakims dluzszym czasie, wiec jesli tak nie jest to znaczy ,ze sa sprawne.

  • #10 28 Mar 2006 20:24
    DJADAMO
    Poziom 12  

    TRZEBA POSZUKAC UKŁADU OD STEROWANIA OSWIETLENIEM LUB POSPRAWDZAC WYŁĄCZNIKI KRAŃCOWE W DRZWIACH

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME