Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermoPasty.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Focus 2007 1.6 TDCi 109KM - Samochód nie pali. Brak ciśnienia w zasobniku.

21 Gru 2012 19:07 16401 7
  • Poziom 7  
    Witam
    Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki ponieważ sam zajmuje się( mechaniką ale diesle to nie jest moja mocna strona. Z góry dziękuje za pomoc.
    Układ wtryskowy firmy BOSCH
    Objawy
    1)Samochód nie odpala na diagnostyce brak błędów
    2)W trakcie próby zapalenia z podglądem parametrów brak jakiegokolwiek budowanego ciśnienia w zasobniku.
    Co zostało sprawdzone i wymienione
    1)Został wymieniony filtr paliwa, sprawdzony układ paliwowy pod względem szczelności od zbiornika do pompy odpowietrzony podciśnieniem przez przewód powrotu paliwa.
    2)Samochód po użyciu startera odpala i pracuje jednak w zasobniku mimo pracy silnika nie ma ciśnienia, sprawdzone przy użyciu testera i poprzez odkręcenie przewodu wysokiego ciśnienia co świadczy o tym że czujnik jest dobry.
    3)Zdarzyło się ze silnik kilka raza zapalił bez problemu i chodził kilkadziesiąt sekund i gasnął sam, praca silnika była równa jeśli już zapalił to bardzo lekko bez użyciu startera.
    4)Przewód powrotny podpięty do zbiorniczka w trakcie odpalenia na starterze przez kilkanaście sekund przewodem tym do zbiorniczka dostało się dobre kilka setek paliwa. Świadczyłoby to o szczelności całego układu paliwowego i dobrym działaniu pompy zasysającej i z tego co się orientuje w trakcie zapalanie przewodem powrotnym nie powinno lecieć paliwo a jeśli leci wskazywało by to na uszkodzenie regulatora w pompie wtryskowej.
    I teraz moje pytanie czy faktycznie jest tak jak pisze i może to być regulator jeśli tak to ile koszt nowego i czy można go wymienić bez demontażu pompy?? Proszę o doradę co mogę jeszcze sprawdzić itp. Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi.
  • TermoPasty.pl
  • Poziom 30  
    BombowyWarsztat napisał:
    Zdarzyło się ze silnik kilka raza zapalił bez problemu i chodził kilkadziesiąt sekund i gasnął sam, praca silnika była równa jeśli już zapalił to bardzo lekko bez użyciu startera.
    Jakie było wtedy ciśnienie?
    Z własnego doświadczenia wywróżę Ci że większość fordów cierpi na zawór regulacji ciśnienia.
  • Poziom 7  
    Kiedy zapalił ciśnienie było około 300 barów czyli ok a czy ten regulator wymienię bez demontażu pompy?
  • TermoPasty.pl
  • Poziom 30  
    Wymienisz.
  • Poziom 7  
    Dzięki za odpowiedz zamówię nowy zawór i zobaczymy.
  • Poziom 7  
    dzisiaj sprawdziłem opiłków w filtrze paliwowym było bardzo mało.
  • Poziom 9  
    Witam wszystko po świątecznej przerwie i znów wracam do problemu forda.
    Dzisiaj rano dostałem nowy regulator ciśnienia po założeniu w trakcie próby odpalania brak ciśnienia w zasobniku i podobny efekt jak na starym czyli paliwo wszystko idzie na nadmiar i moje pytanie czy tak ma być? Sam już nie jestem tego pewien. Panowie co jeszcze mogę sprawdzić proszę pisać wszystkie sugestie chce na prawdę ożywić ten samochód. Pozdrawiam.
  • Poziom 7  
    Witam
    Samochod zostal naprawiony powodem awarii bylo uszkodzenie pompy wysokiego cisnienia. Dziekuje wszystkim za pomoc i prosze o zamkniecie tematu.