Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zmiana Dekodera - problem z dźwiękiem

Raffkoo 22 Gru 2012 11:24 3705 23
  • #1 22 Gru 2012 11:24
    Raffkoo
    Poziom 7  

W starym dekoderze Polsatu miałem dwa wejścia audio, czerwone i białe, w nowym dekoderze jest tylko 1, i nie mam dźwięku. Wiecie co może być przyczyną? Jak mam to podłączyć, skoro wcześniej wymagało to dwóch portów, a teraz jest tylko jeden.

0 23
  • #2 22 Gru 2012 11:35
    matis057
    Poziom 33  

To gniazdko to SPDIF.
    Audio musisz "wyciągnąć" z gniazda EURO (SCART).

0
  • #3 22 Gru 2012 15:50
    Raffkoo
    Poziom 7  

To pojedyncze gniazdo to SPDIF, czyli to od obrazu?
    Co masz na myśli poprzeż "wyciągnąć przez euro" ? Chciałbym żeby dźwięk szedł z kina domowego,a nie z telewizora.

Przepraszam jeśli mówię coś od rzeczy, ale nie znam się kompletnie.

0
  • #4 22 Gru 2012 16:25
    kazikszach
    Poziom 33  

Podaj model kina, jakie ma wejścia i jak masz możliwość to zrób zdjęcie ścianki tylnej kina.

0
  • #5 22 Gru 2012 17:22
    Raffkoo
    Poziom 7  

Model Kina Domowego to Creative Inspire T6060, to są zdjęcia tylnej ścianki:

Zmiana Dekodera - problem z dźwiękiem Zmiana Dekodera - problem z dźwiękiem Zmiana Dekodera - problem z dźwiękiem

To jest nowy dekoder z tyłu, HD6000:

To stary dekoder, jakiśtam Echostar - ale to chyba nie ma znaczenia:

0
  • #6 22 Gru 2012 18:57
    mirex
    Poziom 43  

Raffkoo napisał:
    W starym dekoderze Polsatu miałem dwa wejścia audio, czerwone i białe, w nowym dekoderze jest tylko 1, i nie mam dźwięku.

Raffkoo napisał:

Jeżeli rzeczywiście ktoś kto chciałbym mi pomóc ma problem z rozwikłaniem zdjęć to mogę opisać co pisze przy każdym gnieździe.