Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Omega 2.0 dti 2000 - Słabo odpala po dłuższym postoju w mrozy

szakal28 23 Dec 2012 15:42 4311 7
  • #1
    szakal28
    Level 10  
    Jestem szczesliwym posiadaczem Omegi 2.0 dti, zrobiłem już w niej prawie wszystko zregenerowałem pompę paliwa i rozrusznik wymienione przelewy, wyczyszczony bak filtry wymienione, swiece sprawne, zawor zwrotny zaisntalowany, nowy akumulator a problem pozostal czyli jak przychodza nawet lekkie mrozy auto po dłuższym okolo 8 godzinnym postoju nie chce odpalic, odpala dopiero po okolo 7 - 10 probie i póżniej pali na dotyk (zaznaczam iż w lato nie ma tego problemu) chociaz wczoraj mnie zaskoczyl przy -10 st. C, jak stalem na gorce przodem w dol to odpalil za pierwszym razem.
    Nie wiem co robic mechanicy rozkładają ręcę pomóżcie please :cry:
  • #2
    Strumien swiadomosci swia
    Level 43  
    szakal28 wrote:
    Nie wiem co robic mechanicy rozkładają ręcę

    PO pierwsze czy pompa podaje paliwo jak nie chce zapalić.
    Po drugie czy jest sprężanie czy też olejem sie uszczenia.
  • #3
    szakal28
    Level 10  
    dzieki serdeczne za odpowiedz zajme sie tym po swietach. Rzeczywiscie z tym olejem są małe problemy poniewaz jezdze 3 tyg. i nic nie dolewam, a w pewnym momencie okazuje sie że jest już min. lub lekko poniżej minimum ..?
  • #4
    kmitki
    Level 22  
    Prosta sprawa zapowietrza się. Jak odpala po postoju przodem w dół no to trawersy do wymiany.
  • #5
    szakal28
    Level 10  
    Tak tylko nikt nie wie co to są te trawersy? a kompreche sprawdze jak bedzie konkretny mróz
  • #6
    Romanno22
    Level 12  
    Trawersy to inaczej uszczelnienia łacznikow wtryskiwaczy .jest ich 4 sztuki,wałek rozrzadu do zdemontowania oczywiscie kolektor sacy ,górny rozrzad ,przewody paliwowe i zrobione!
  • #7
    szakal28
    Level 10  
    1 Kompresja sprawdzona ksiazkowo 31 barow na jednym tylko 29
    2 Pompa podaje paliwo (po regeneracji)
    3 Sprawdzenie przez mechanika wykazalo że paliwo jest z rana.
    Podejżewam że uszczelnie przelewów i regulacja kąta nachylenia co zrobił mehanik dalej nie rozwiąże sprawy :| . Już są plusowe temp. ale czas pokaże
  • #8
    szakal28
    Level 10  
    Po zawodach uszczelnie przelewów i regulacja kąta nachylenia wtryskow pomogło nie ma problemu z odpalaniem (szkoda ze testowane tylko przy -5 st. C ale roznice czuc odrazu) :D Temat zamknięty