Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Spawarka LORCH TIG GW200 brak prądu spawania.

wacek1962-1962 23 Gru 2012 19:47 3942 4
  • #1 23 Gru 2012 19:47
    wacek1962-1962
    Poziom 9  

Witam.Przekopałem wszystkie posty i nie znalazłem odpowiedzi w sprawie usterki w spawarce tig/wig firmy LORCH typ GW200.Problem polega na tym że po włączeniu słychać pracę wentylatora ;po naciśnięciu przycisku gaz idzie;słychać stuknięcia styczników,i na tym koniec.Nie można nastawić prądu spawania (amperomierz nie reaguje na ruch pokrętła) i w ogóle nie powstaje łuk.Kupiłem tego TIGa i jestem zielony jeżeli idzie o tego typu spawarkę .(transformator spawalniczy nie ma dla mnie tajemnic). Proszę o podpowiedzi a tak ze może ktoś ma DTRkę.dziękuję wacek.
    Edit:
    Dzisiaj trochę przyjrzałem się spawarce i odkryłem, że gdy ręcznie wcisnę przełącznik stycznika to spawarka zaczyna działać (łuk się zajarza). Jednak amperomierz jak nie pokazywał wskazania, tak dalej nie pokazuje. A na konsoli po wciśnięciu stycznika zapala się czerwona kontrolka. Jeżeli dobrze kombinuję to do stycznika nie dociera sygnał sterujący jego pracą. Załączam zdjęcie stycznika.

Spawarka LORCH TIG GW200 brak prądu spawania.

Pewnie przez pomyłkę zamknąłeś wątek - otworzyłem ponownie. ModBR

0 4
  • #2 13 Sty 2013 19:23
    Mundek48
    Poziom 11  

Proszę najpierw sprawdzić czy nie jest spalona cewka stycznika.

0
  • #3 11 Sty 2015 19:48
    slawik11111
    Poziom 10  

Witam. Potrzebuję schematu do tej spawarki, jakby ktoś miał taki to byłbym niezmiernie wdzięczny za udostępnienie mi go.

0
  • #4 15 Sty 2015 18:34
    adamciech
    Poziom 2  

Witam.