Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat b3 ginaca kompresja

23 Gru 2012 20:32 2151 8
  • Poziom 2  
    Witam.
    Mam problem z moim Passatem.
    Po wymianie uszczelki pod głowicą od czasu do czasu auto jak jest zimno ma tak jakby znikała kompresja.
    W ostatnim czasie wymienione został pierścienie, olej, filtr oleju i od tamtej pory zaczął tak wariować.
    Mam nadzieje, że ktoś pomoże mi w rozwiązaniu tego problemu?
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    Witam kolegę może trochę więcej na temat? skąd wniosek że jakby znikała kompresja?
    i co się stało że były piercienie wymieniane? i tu chyba będzie też odpowiedź na pytanie z tematu:)

    Dodano po 1 [godziny] 32 [minuty]:

    czyba wiem co może być przyczyną
  • Poziom 2  
    Do wniosku doszedłem z tego powodu ze rano jak wstaje to przez jakiś czas kreci normalnie. Słychać ze jest wszystko ok.A później kreci tak jakby miał wykręcone wszystkie świece a gdy wykręcę którąś z nich i przykładam palca i druga osoba kreci rozrusznikiem to nic nie czuć, tak by była kompresja.A pierścienie były wymieniane bo była słaba kompresja.Pierścienie były zużyte i zapieczone.
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    A czy tłoki a dokładniej rowki dobrze wyczyszczone? jeśli tak to być może podpierają się zawory,proponuje zmierzyć ciśnienie oleju powinno być max 4 temat wałkowany zapodam link:)

    Dodano po 3 [minuty]:

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2099953&highlight=

    proszę bardzo

    Pewnie olej wymieniony na 15w40? no niby ja w swoim B3 2e mam mineralny i nic się złego nie dzieje ale jak tylko uszczelniacze wymienię to zalewam ful syntetik
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Podpiera zawory misa w dół i zawór na pompie do sprawdzenia.
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    mercedesik napisał:
    Podpiera zawory misa w dół i zawór na pompie do sprawdzenia.


    i przy okazji kolega zobaczy co ma na dnie misy:)) ja przy swoim pasku zrobiłem tak pokrywa zaworów w górę misa olejowa w dół ropownica kompresor i 3 l ON i cheja banana mycie silnika od środka,przy okazji mycie pompy olejowej:)

    szok co ja miałem w silniku:)

    a teraz po 3 tyś km olej nadal czysty i klarowny:)))))
  • Poziom 2  
    Wymiana oleju pomogła ale teraz jest drugi problem bowiem na wolnych obrotach mruga kontrolka oleju.zawsze coś he he

    Dodano po 5 [minuty]:

    Auto zalane półsyntetykiem i pali na dotyk,jeszcze tylko ta denerwująca kontrolka.Macie może pomysły co może oznaczać?a no i dzięki wielkie za rady bez nich dalej bym się głowił.
  • Pomocny post
    Specjalista grupy V.A.G.
  • Poziom 2  
    Koledzy już mój pasek śmiga jak trzeba wielkie dzięki za pomoc :D :D

    Dodano po 1 [minuty]:

    Temat uważam za zamknięty,do następnego razu he he :D