Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dysk USB AData NH01 (Toshiba MK5059GSX) - Windows 7 chce formatować

Lukson 23 Gru 2012 23:02 1776 5
  • #1 23 Gru 2012 23:02
    Lukson
    Poziom 32  

    Witam,

    Mam dysk USB ADATA, w środku Toshiba 500GB.
    Przez uszkodzenie kabla USB dysk się rozsypał. System go widzi ale nie pokazuje zawartości oraz w trakcie otwierania chce go formatować.

    Dysk USB AData NH01 (Toshiba MK5059GSX) - Windows 7 chce formatować

    Pierwsze co to sprawdziłem SMART dysku:
    Dysk USB AData NH01 (Toshiba MK5059GSX) - Windows 7 chce formatować

    Przeglądając tematy znalazłem DMDE. I tutaj moje samopoczucie zostało znacznie polepszone.

    Dysk USB AData NH01 (Toshiba MK5059GSX) - Windows 7 chce formatować


    Pliki są obecne. Jak je teraz odzyskać? Nie chcę robić całej kopii sektorowej dysku. Najbardziej by mi pasowało ponowne uzyskanie możliwości dostępu do dysku z mojego komputera.
    Czy da radę to zrobić?

    0 5
  • Pomocny post
    #2 24 Gru 2012 08:05
    striker1990
    Poziom 17  

    Dalsza praca z parametrem C5 nie będzie możliwa dopóki nie wykonasz zerowania i remapowania, a to wiąże się z kopią sektorową lub jeżeli nie chcesz odzyskać wszystkich danych wykonaniem backupu już użytym przez Ciebie Dmde, ale to już nie zbyt bezpieczny sposób jeżeli bady są fizyczne.

    0
  • #4 24 Gru 2012 14:25
    Lukson
    Poziom 32  

    Pytanie więc jakim programem mogę wykonać kopię sektorową dysku USB?
    Niestety nie mogę go wyjąć z obudowy a nawet jeśli to i tak nie miałbym gdzie podłączyć bo mam obecnie tylko laptopa.

    Rozumie, że dyski na laptopie muszę tak przeorganizować żeby mieć jedną partycję o rozmiarze 500GB?

    0
  • Pomocny post
    #5 24 Gru 2012 17:22
    striker1990
    Poziom 17  

    Już mówiliśmy DMDE, opcją przy badach jest również ddrescue np. z live parted magic.

    0
  • #6 26 Cze 2014 22:27
    Lukson
    Poziom 32  

    Pliki odzyskane przy użyciu EASEUS Data Recovery, po tej operacji dysk został wyzerowany (ze względu na zawartość) i wysłany na gwarancję.

    Gwarancja została uznana a dysk wymieniony na nowy.

    Temat rozwiązany.

    0