Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

DBOX2 - Sagem Dbox - ustawienie dwóch satelit HOT Bird i Astra

24 Gru 2012 18:18 5244 9
  • Poziom 9  
    Witam Wszystkich,

Mam pytanie, czy ktoś przerabiał temat „zeza” na tunerze Dbox2. Mam ustawioną antenę na starym analogowym tunerze jest wszystko porządku, gdy podłączę DBOX –choć mam wgraną listę Astry i Hot Bird to odbiera tylko Hot Bird.
    Posiadam dwa konwertery połączone szeregowo tak że jeden przewód doprowadzony jest do dekodera – nie wiem czy to ma znaczenie jakiekolwiek.

Jestem całkowitym laikiem więc proszę o wyrozumiałość.

Dziękuję za pomoc.
  • Poziom 35  
    Jak na analogu może być odbiór, skoro nie ma już emisji analogowej?
    Szeregowe połączenie konwerterów?

Do tego celu stosuje się przełącznik diseqc.
  • Poziom 9  
    Witam,

Masz racje jest to tuner cyfrowy ale bardzo bardzo stary. Zaś mam połączone konwertery szeregowo, ponieważ jednym z nich jest z twz przełącznikiem diseqc.
    (Konwerter Astry połączony jest konwerterem Hot Bird-a[wejście, wyjście] a następnie do tunera). I to rozwizanie działa na starym tunerze.

Wydaje mi się że trzeba na DBOX -sie ustawić jakiś parametr ale ja się zupełnie nie znam, a jak ktoś przerabiał temat to wie gdzie co kliknać.

• Poziom 9  
    Koledzy nikt nie wie jak to ustawić?
  • Specjalista - lampowe odbiorniki radiowe
    Najważniejsze pytanie co do dbox2:

Czy ten tuner ma oryginalne oprogramowanie Premirre World czy już coś z linuxem tj Enigma lub Neutrino?

Drugi co znaczy szeregowo połączone konwertery? Kiedyś w czasach analogu stosowano dziwaczne protezy z racji braku w wielu tunerach analogowych DiSEqC.
  • Poziom 43  
    papatek napisał:

Ty z tego na tym zdjęciu chcesz odbierać Astrę i Hotbirda lub do drugiego konwertera??
    Cytat:
    Dla takich są serwisy.
    LeDy - to jest najmniej istotne.