zielin48 wrote: mam na środku a klapka jest podniesiona do góry
Dodano po 51 [minuty]:
problem rozwiązany, za słabo podniesiona klapka, ale pojawił się nastepny gorszy, nie leci woda
i jeszcze jedno czy wam też tak głośno buczy ten ekspres?
Zielin48, jeśli do zablokowania uchwytu doszło w momencie, kiedy w środku była kapsuła, możliwe, że odrobina napoju pozostała wewnątrz igły, blokując przepływ wody. Do ekspresu powinno być dołączone narzędzie do czyszczenia igły (w tym modelu znajduje się ono z tyłu, za zbiornikiem na wodę). Proponuję przeczyścić igłę, a następnie wypłukać ekspres zgodnie z instrukcją obsługi.
Jeśli nie uda Ci się w ten sposób rozwiązać problemu, skontaktuj się bezpośrednio z Serwisem Konsumenta Nestlé (800 174 902).
Ekspresy NESCAFÉ Dolce Gusto wydają charakterystyczny dźwięk w trakcie parzenia kawy. Głośne „buczenie” nie jest jednak oznaką wady ekspresu.
Doradca.NESCAFÉ.
---
Doradca NESCAFÉ udziela porad i odpowiada na pytania konsumentów związane z produktami NESCAFÉ i NESCAFÉ Dolce Gusto. Zapraszam do dyskusji lub bezpośredniego kontaktu