Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Langeford LS 110 - szukam i szukam....

phido 07 Lut 2005 23:12 3804 10
  • #1 07 Lut 2005 23:12
    phido
    Poziom 10  

    Szukam instrukcji obslugo do autoalarmu Langeford LS110. Przeszukalem chyba wszystko na forum i nic nie znalazlem (buuuuu....). Jesli ktos ma, to prosze na maila piastowiak(malpa)wp.pl. Jeden z pilotow mi nie dziala...

    0 10
  • #2 07 Lut 2005 23:22
    zepol
    Poziom 21  

    Weź instrukcje z innego Langeforda - są prawie bliźniaczo podobne. Najczęściej różni je sposób kodowania pilota i kilka funkcji dodatkowych.
    W kwestii pilota to ciut gorzej, bo Langeford nie będzie juz sprowadzany i rozpowszechniany oficjalnie przez swoją sieć w Polsce, kosztem lepszej promocji Silicona - tak oficjalnie twierdzi przedstawicielstwo. Przez jakiś tam czas nie będzie jeszcze problemów z serwisem i częsciami zamiennymi, jednak z uwagi na powyższą sytuacje ich ceny na pewno zdrożeją... Zresztą ich piloty nigdy nie były zbyt tanie :-(

    0
  • #4 16 Lut 2005 11:23
    phido
    Poziom 10  

    Niestety ten link mi nie działa, nie wiem jak odszukać ten plik :(

    0
  • #5 17 Lut 2005 06:16
    zepol
    Poziom 21  

    Tu masz pełny opis - montaż/obsługa, itp. Ten jest z innego modelu, ale jest prawie identyczny - możesz śmiało zastosowac zamiennie :-)

    Wrzucanie schematów dostępnych na elektrodzie i to w dodatku bardzo typowego schematu. W pozatem nie na temat. Poczytaj najpierw ogłoszenia. Schemat Legendforda lf113 usuwam yasiu.brzeg

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic241888.html


    Do Moderatora :
    Innego schematu akurat nie miałem pod ręką :-)
    Obsługa tych modeli jest bardzo podobna, stąd zwyciężyła chęć niesienia pomocy...

    Ale ten schemat już się znajduje na elektrodzie, po zatem sam osobiście usuwałem jego kopie chyba 20 razy więc podajemy link gdzie szukać a nie dodajemy po raz kolejny bo niestety ale serwer nie jest nieograniczony yasiu.brzeg

    1
  • #6 18 Lut 2005 12:51
    phido
    Poziom 10  

    OK, dzięki ale ten plik ściągnąłem pół roku temu, niestety są jednak pewne istotne różnice, głównie polegające na sposobie włączania różnych funkcji z pilota.

    0
  • #7 18 Lut 2005 22:13
    zepol
    Poziom 21  

    A Koledze w końcu o co chodzi? Były problemy z pilotem, ale nie wiadomo jakie... Potrzeba wkodować pilota, czy co w końcu bo sie gubię...
    W załączonej wcześniej instrukcji były dane wspólne do całego typoszeregu LF i jeśli nie o to chodziło to co konkretnie potrzeba?

    0
  • #8 18 Lut 2005 22:20
    yasiu.brzeg
    Poziom 29  

    Chodzi mi tylko o to, że ten plik jest na forum i to podejrzewam jeszcze kilka jego kopii. Więc zawsze podajemy linki a nie umieszczamy kolejnego egzemplarzu. POZDRAWIAM


    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic236529.html

    0
  • #9 20 Lut 2005 22:48
    phido
    Poziom 10  

    Szukam instrukcji obsługi do tego alarmu gdzie opisane będą wszelkie możliwe operacje i funkcje (w tym wgrywanie pilota) włączane pilotem. Niestety między serią 113 a 110 jest wiele różnic.

    0
  • Pomocny post
    #10 21 Lut 2005 01:38
    zepol
    Poziom 21  

    Kolego między 110 a 113 nie ma wiele różnic jak twierdzisz!
    Na początku tego postu ponoć szwankował pilot, a teraz trzeba aktywować wszelkie funkcje pilotem? Przesłałem Ci dokumentację którą posiadasz od pół roku i nie umiesz sobie poradzić? Szkoda, bo jest tam wszystko napisane co Ci potrzeba, chyba że dalej uparcie twierdzisz, że alarmy wiele różni... Za wyjątkiem drobnej różnicy w kształcie obudowy, różnicy w jednym wyjściu dodatkowego czyjnika, nie doszukasz się konkretniejszych detali. Instrukcje montażowe też są wręcz identyczne i programowanie też za pomocą "jumperów". Programowanie pilotów też jest to samo - mówimy o wersji na stałym kodzie - ale tego nie ma w wersji dla instalatora, tylko dla serwisów. Różnica jest owszem ale w wersjach 113 na kodzie zmiennym, ale to Cię nie dotyczy.
    Jesli potrzebujesz wprogramowac pilota :
    -włącz zapłon i nacisnij przycisk reset(przytrzymaj reset-a)
    -włączy się syrena i zaświeca kierunki (oczywiście puszczasz reset-a...)
    -naciskasz pilota, naciskasz drugiego pilota - GOTOWE!
    Zrób co trzeba i będzie dobrze - lata "bawiłem się" tym sprzętem i różnica była jedynie w cenie i paru drobiazgach, daruj to sobie bo szkoda czasu...
    A jak masz wątpliwości to pisz najlepiej co potrzeba.
    Pozdrawiam

    0
  • #11 21 Lut 2005 10:46
    phido
    Poziom 10  

    OK, dzieki za instrukcję, o to m.in. mi chodziło. Spróbuję i dam znać. Instrukcję, do której podałeś wcześniej link już znalazłem na forum.

    Pozdrawiam

    0