Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra II 2.0 DTL - Chwilowy brak mocy. Pompa VP44

26 Gru 2012 17:00 6333 12
  • Poziom 9  
    Sterownik już naprawiany, kilkanaście tysięcy przejechane po naprawie sterownika i wszystko było ok. Teraz wolne obroty są, samochód zawsze odpala, lecz jak się zapali check to traci moc, czasem brak reakcji na pedał gazu, trzeba się zatrzymać. Zgasić silnik poczekać chwilę i zapalić często pomaga. Czasami jak straci moc trzeba gaz do dechy rozbujać obroty i check zgaśnie i moc wraca. Wszyscy piszą że jak pompa pada to nie zapali i koniec, u mnie zapala bez problemów. Próbuję sobie wmawiać że to jeszcze nie czas na regenerację, może ktoś miał podobny problem i nie skończyło się na całkowitej regeneracji? KTS wywala błąd pompy.
  • Moderator Samochody
    Napiszę to co było już dziesiątki razy pisane - tranzystor w tym sterowniku nie pali się bez przyczyny. Wstawienie mocniejszego nie usuwa przyczyny usterki.

    czoperus1 napisał:
    Wszyscy piszą że jak pompa pada to nie zapali i koniec, u mnie zapala bez problemów.
    Zależy który nastawnik i w jakiej pozycji się blokuje.
  • Poziom 32  
    Tak czy siak podaj nr błędu

  • Poziom 27  
    Pewnie 1220 tak że pompa mechanicznie do roboty,no albo nieumiejętnie naprawiony sterownik.
  • Poziom 9  
    Tak jak podałem sterownik naprawiany, jak sie nagrzeje to traci moc...
  • Poziom 19  
    Błąd systemu krytycznego jeden?No dobra załóżmy że ten.I wcale nie świadczy on od razu o uszkodzonej pompie so relax.Daj numer błędu.Kts nie jest super narzędziem .
  • Poziom 13  
    Podjedz do elektryka z dobrym kompem. Ten sam silnik mi ostatnio falował na obrotach jak się nagrzał.Wymieniłem czujnik impulsu wału i po sprawie
  • Poziom 9  
    Nie mogę odczytać numerów pompy, proszę Was o pomoc, na pewno wiecie jaka końcówka numerów powinna być w Astrze 2.0 DTL. Odczytałem tylko 047050400 brakuje jednej cyfry, lecz wygląda jak by jej nie było. Zdjęcia robione za pomocą wziernika (kamerki) inaczej nie ma jak się dostać do niej bez rozbierania całego przodu. Pytam ponieważ mam możliwość kupienia używaną.

    Astra II 2.0 DTL - Chwilowy brak mocy. Pompa VP44 Astra II 2.0 DTL - Chwilowy brak mocy. Pompa VP44 Astra II 2.0 DTL - Chwilowy brak mocy. Pompa VP44
  • Pomocny post

    Poziom 27  
    Końcówka 003 możesz założyć 011
  • Poziom 9  
    witam
    w/g mnie to czujnik połozenia wału korbowego albo przepływka
    miałem tak samo z moja asterka,
    w sumie 2 przypadki i właśnie w pierwszym był czujnik, a potem przepływka.
    co do pompy, nie ma tu co grzebac. i błedy na kompie trzeba czytać, czyli nie tylko błąd od np. pompy ale i towarzyszące temu zjawisku.
    mam astrę około 7 lat i nie jedno z nia przeszedłem, wiec myślę ze mam racjie.
    pozdrawiam
    jakby co to pisz strazak_janek(malpa)interia.pl
  • Poziom 9  
    Oczywiście błąd pompy był, egr, i abs. ABS już działa (czujnik), egr przeczyszczony, zostaje mi tylko pompa. Przed chwilą nią jechałem to 4 km jechała dobrze, później zapalił się check, straciła trochę moc, po chwili check zgasł i znowu jechała normalnie. Chciałem wrócić do domu to nie mogłem ruszyć ( brak reakcji na pedał gazu) zapalała bez problemu tylko niskie obroty ok 500, szarpanie silnikiem. Po kilku próbach zapalania i gaszenia, wróciłem normalnie do domu.
  • Poziom 9  
    w takim razie zobacz na kompie jaka dawke paliwa daje pompa, i jaki jest kąt wyprzedzenia wtrysku, ( jesli to klopot na 100 % z pompą)

    jesli szarpie silnikiem to wydaje mi się że czujnik położenia wału korbowego.
    sprawdz jeszcze kolego czy połaczenie egr-u z elektrozaworami jest szczelne, jeśli nie, wtedy też szarpie, tyle ze kopci na czarno.
  • Poziom 9  
    Zamykam stary temat. Pompa po regeneracji. Koszt 1800. Do dnia dzisiejszego chodzi bezbłędnie. Serwis Bosch Przybówka. woj. podkarpackie.