Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung UE40ES6570 - nie widzi żadnego pendrive'a ani hdd... co zrobić?

jacoxp 26 Gru 2012 22:45 2319 6
  • #1 26 Gru 2012 22:45
    jacoxp
    Poziom 8  

Witam,
    jestem najczystszym laikiem w materii telewizorów LCD, ale rodzice sobie nabyli ww samsunga. I trzeba im toto podłaczyć. Sporo udało mi się skonfigurować intuicyjnie, ale padłem przy próbie zapuszczenia filmu z pendrive'a. TV ma 3 we/wy USB. Dwa na pena i jedno na HDD. I co? I jajco, można powiedzieć. Wtykałem w każde 6 różnych penów - od belejakich po najbardziej markowe, sformatowane na fat32 i ntfs, podłączyłem nawet hdd (zapaliła się dioda-prąd podaje) - ale TV na żadne z tych urządzeń nie zareagował. Spod "source" nie ma opcji USB, spod AllShare - nieaktywne - podłącz urządzenie usb i spróbuj ponownie. (mam konto na Samsungu - zalogowałem telewizor, jeśli to ważne)

Może orientujecie się - czy czegoś nie włączyłem? czegoś nie skonfigurowałem? To jakaś masakra, zwłaszcza, że wszystkie te pendrive'y, wetknięte w stary lcd LG w pracy - od razu się wykrywają i odtwarzają filmy. Helpmi!

0 6
  • #2 26 Gru 2012 22:51
    fidotp
    Poziom 22  

Reklamacja albo serwis.

0
  • #3 26 Gru 2012 23:04
    jacoxp
    Poziom 8  

Czyli rozumiem, że wetknięcie pendrive'a powinno skutkować jakąś reakcją telewizora? czy jednak trzeba gdzieś "wejść" i wybrać odpowiednie "źródło"?

0
  • #4 26 Gru 2012 23:06
    fidotp
    Poziom 22  

Jeśli TV sam nie zareaguje to działasz tak jak napisałeś.Wybierasz źródło.
    Jeśli TV po tej operacji nie widzi kilkunastu pendriwów to chyba zostaje reklamacja w sklepie,ewentualnie serwis.

0
  • #5 27 Gru 2012 09:16
    kry1972
    Poziom 18