Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sterownik silnika krokowego - nie mogę wpaść na odpowiedni

tqd 27 Dec 2012 17:28 1104 2
    tqd
    Level 2  
    Przeszukałem sporo sterowników, ale nigdzie nie wpadłem na ten który by spełniał moje oczekiwania. Może ktoś z was widział, a nawet posiada odpowiedni. Co prawda z elektroniki jestem początkującym.

- Szukam sterownika który będzie zasilany prądem około 12-16V
    - Sterownik dobrze by było gdyby był wyposażony w potencjometr.
    - Silnik krokowy mogę się dostosować do sterownika (choć zależy mi na wolnych obrotach - lub jak wyżej spowolnienie go poprzez potencjometr.
    - Zmiana kierunku poprzez zmianę kierunku zasilania (bardzo ważne)

Czy taki sterownik istnieje?

Moderated By Madrik:

3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
    3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji, wynikających z lenistwa lub zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.

User removed account
    User removed account  
    Madrik
    moderator of Robotics
    1 - Jako początkujący powinieneś najpierw poznać podstawy elektrotechniki.
    Napisanie frazy "prąd 12V" jest wyrazem skrajnego laicyzmu. Jak zapytać się o farbę koloru pachnącego rybami.
    Każdy, kto to czyta widzi za postem zmanierowanego nastolatka, który nagle ma zachciankę.

Jak chcesz uzyskać pomoc, skoro nawet nie umiesz zapytać i nie wiesz o co pytasz? Jak my, mamy ciebie zrozumieć, skoro piszesz A i zaraz podajesz, że chodzi ci o B?

To jest forum techniczne, a w technice niestety trzeba znać terminy i tematykę, bo zostaniesz źle zrozumiany. Ktoś ci poradzi coś zupełnie innego na tej podstawie. Nie wyjdzie i do nas będziesz miał potem pretensje.