Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LG42cs460 czy Samsung PS43e45

draba 27 Gru 2012 18:40 1182 3
  • #1 27 Gru 2012 18:40
    draba
    Poziom 7  

Witam, planuję kupno TV.
    Wybór padł na LG42cs460 lub Samsung PS43e450. Cena w sklepie, w którym będę kupował, jest identyczna i mam wątpliwości, który tv będzie lepszy. Nie mam jakiś specjalnych wymagań oprócz tego żeby do tv można było podłączyć odtwarzacz DVD i nagrywarkę, taką która będzie nagrywała dowolny program (nie znam się na tym, ale chyba to się nazywa nagrywarka PVR). Czy te telewizory dają taką możliwość? Ważne jest również by dało się oglądać filmy z pendrive'a i nie było problemów z napisami. Proszę o jakieś rady. Jutro jadę do sklepu więc proszę o możliwie szybkie odpowiedzi. Z góry dziękuję.

• #2 28 Gru 2012 15:57
    draba
    Poziom 7  

kupiłem lg i jestem zadowolony, świetny tv 42 cale za 1500 zł

• #3 22 Maj 2013 15:49
    racy03
    Poziom 8  

Witam. Ja rowniez posiadam ten sam model telewizora lg42cs460, genealnie jestem z niego zadowolony, jednak dokucza mi brak podstawowych gniazd- chocby sluchawkowego.