Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw 1.8 oznaczenie silnika RP spalanie pow. 30 l /100

08 Lut 2005 13:38 2604 25
  • Poziom 10  
    Witam! Proszę o pomoc! problem polega na tym że mój passat rok produkcji 1990 strasznie dużo pali (ok. 30 l na 100 km) z ryry wydechowej nie leci dym lecz czarna sadza następny problem to obroty silnika które wahają się od 300 do 2500 obrotów/ min proszę o pomoc mam nadzieję że wyraziłem się jasno pozdrawiam i jeszcze raz proszę o pomoc dziękuje Tomek
  • Poziom 22  
    I ty nim jeszce jeździsz przecię to samobójstwo (dla kieszeni też) prawdopodobnie silnki do remontu
  • Poziom 17  
    Sprawdz sonde lambde na poczatek.»
  • Poziom 10  
    dzięki za tak szybką reakcje silnik jest raczej dobry mierzyłem ciśnienie w cylindrach wszystko w normie sonda także jest dobra (sprawdzałem)
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    A czy on jest na gaźniku czy na wtrysku?
  • Poziom 10  
    jest to mono wtrysk bosh-a
  • Poziom 22  
    Podłącz go po kompa może coś wykarze
  • Poziom 10  
    chciałbym podłączyć ale nie ma wtyczki do komputera p.s. dziękuje że mi pan pomaga
  • Poziom 22  
    Sprawdz silniczek krokowy ale to może jedynie pomóc jeśli chodzi o obroty
  • Poziom 16  
    tomek_jaro napisał:
    chciałbym podłączyć ale nie ma wtyczki do komputera

    Witam,
    W tym silniku powinienes miec uklad samodiagnozujacy. Poszukaj wtyku jak na zdjeciu. Jak znajdziesz - daj znac. Napisze co dalej.
    Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Wi8tam serdecznie kolegę z Poznania i dziękuje za pomoc pytanko mam jeszcze jedno czy winę za tak duże spalanie może ponosić komputer lub czujnik położenia przepustnicy (wracając do komputera na jak długo trzeba go odłączyć od akumulatora aby się zresetował). Dziękuje wszystkim odwiedzającym mój problem
  • Pomocny post
    Poziom 13  
    Sprawdz czujnik temperatury cieczy chłodzącej prawdopodobnie on jest uszkodzony.
  • Poziom 16  
    Witam,
    Rozumiem, ze zlacze znalazles. Procedurke masz w zalaczniku.
    Co do czujnika temperatury:
    napięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze)
    opór: 2.000 - 3.000 omów / 20 °C
    opór: 200 - 300 omów / 90 °C
    Pozdrawiam i milej zabawy ;-)
  • Poziom 16  
    A może masz zapchany katalizator????????
  • Poziom 10  
    Witam wszystkich! nic nie pomogło poradziłem się znajomego i zalecil mi odpiąć akumulator i zostawić tak na co najmniej 12 godzin o dziwo pomogło... moje szczęście trwało jednak jeden dzień i to samo czy komputer może mieć błędy czy może być odpowiedzialny za tak duże spalanie a co za tym idzie kopcenie z wydechu??
  • Poziom 16  
    Jak masz możliwość to podłącz vaga a sie przekonasz jak nie to jedz do serwisu tam ci podepną auto do kompa. i problem bedzie z głowy bo przy takim spalaniu opłaci ci sie jachać do serwisu.
  • Poziom 2  
    Dałbym sobie ręke obciąc, że to to:
    2323 Miernik przepływu powietrza lub
    2324 Masowy miernik przepływu powietrza lub to
    2341 Stosunek pow / pal. poza zakresem.
  • Poziom 10  
    dzięki ! tylko co oznaczają wartości 2323 2324.....
  • Poziom 19  
    Są to kody błędów, które można zczytać podczas autodiagnostyki.
  • Poziom 10  
    Witam wszystkich chyba znalazłem nie wiem czy to istotne ale może ktoś będzie miał podobny problem zepsuty był silnik krokowy.Mimo tego że był sprawdzany kilka razy (również na osto) wieszał się . Przy okazji uszkodzona została sonda. Dzięki wszystkim którzy podpatrywali mój problem .
  • Poziom 17  
    Na początek przepraszam że sie podłączam do tematu...
    Mam ten sam problem tylko przy silniku 2E z 92roku (tez passat).
    Silnik dodaje obrotów i zwalnia... czasem nawet zgaśnie...
    Na ciepłym silniku na gazie da sie jeździć... Problem tkwi teraz w benzynie...
    samochód tak jak kolegi tomek_jaro na benzynie puszcza za sobą tumany czarnego dymu, nierówno chodzi i ciężko go odpalić... Od kupna miał uszkodzoną sonde i na benzynie chodził w miare normalnie... ostatnio coś mu sie stało i nie chce wogóle jeździć na benzynie... (to jest wielopunktowy wtrysk).
    Prosze o pomoc...
    pozdrawiam
  • Poziom 22  
    @domino_16 sprawdz kody błędów wystasrczy zwykła dioda led plus opornik ,z Twojego opisu wnioskuje żę uszkodzony jest czujnik położenia przepustnicy a co do sondy też ją powinienes wymienić koszt w tej chwili niewielki
  • Poziom 22  
    patrząc według auto-daty to w 2,0 nie sprawdzisz diodą a gniazdo do podłaczenia jest przy lewarku zmiany biegów potrzebny będzie jednak vag ale mogę sie mylic niech sie wypowie ktoś kto przerabiał tego passata
  • Poziom 11  
    sprawdz szczelnosc ukladu ssacego na benie to barrdzo wazne a tps mozesz sprawdzic miernikiem poprostu wkuj sie w kable i dodawaj gazu powinne sie zmieniac parametry